bH

Discussion in 'Zwangerschap' started by Salke, Aug 24, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Salke

Salke Lid

May 15, 2010
    74
    0
    0
    België
    ik ben nu 33 weken zwanger en ik geen bh niet meer verdragen, het spant zo, heb al grotere maten gekocht maar blijf ze niet verdragen. Iemand een oplossing? kan toch lopen zonder bh toch.

2. limegreen

limegreen Bekend lid

May 6, 2008
    892
    0
    0
    ik zou als ik jou was dan lekker zonder gaan lopen..
    tuurlijk niet gaan sporten zonder..

3. Gul83

Gul83 Bekend lid

Apr 22, 2010
    564
    27
    28
    Thuis loop ik ook zonder bh maar als ik maar even moet huis houden doe ik gelijk mijn bh aan. Anders krijg ik erg pijnlijke borsten. Je zou misschien een bandeau bh kunnen proberen.

4. eefje85

eefje85 Bekend lid

Dec 28, 2009
    592
    4
    18
    Bij de hema heb je van die handige zwangerschapshemdjes, die zijn licht voorgevormd.

5. charlie80

charlie80 Bekend lid

Jan 26, 2010
    697
    1
    0
    of zo,n ouderwets topje van vroeger. weet je wat ik bedoel? voor jonge meisjes zeg maar... heb je toch een beetje steun.. ligt er natuurlijk ook aan hoe groot je borsten zijn.

6. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

Nov 12, 2008
    17,671
    2
    0
    Zuid-Holland
  7. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,844
    3,361
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    #7 Athina, Aug 24, 2010
    Last edited: Aug 24, 2010
    Dat zijn de enige dingen die ik ook draag. Bij de hunkemoller hangen ze in het zwart en wit, voor 10 euro.. zit wel wát ondersteuning in, en je hebt tenminste wat aan, maar verder is het zacht en soepel materiaal.

--> ook handig voor als je last krijgt van 'lekkage' , dan heb je iets om de pads in te doen en de 1e miniscule druppels, worden nog opgevangen door je bh/topje, in plaats van door je shirt...

8. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,844
    3,361
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
  9. nazli21

nazli21 VIP lid

Jul 28, 2006
    7,052
    9
    38
    fulltime mama
    Ik draag sinds ik bevallen ben van mijn eerste kindje voedingsbh.. ik heb ze bij de wibra gehaald en draag ze al 2 jaar.. Ze zitten wel lekker..

10. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

Jan 23, 2010
    4,337
    1
    0
    Almere
    Hier ook.. BH is niet te verdragen aan het einde van de dag.. Knelt zo erg.. Doe hem vaak los.. Heb lekkende borsten dus als ik geen zoogcompressen in kan doen dan heb ik van die vieze natte plekken.. Misschien ook maar even bij de hunkemoller kijken voor die topjes:)

11. Salke

Salke Lid

May 15, 2010
    74
    0
    0
    België
    goed idee, zal eens bij hunkemoller gaan kijken.

12. nairam

nairam Actief lid

Oct 8, 2008
    403
    0
    0
    oost-nederland
    #12 nairam, Aug 24, 2010
    Last edited: Aug 24, 2010
    Ik ben op een gegeven moment van die meegroei-bh's van de Hema gaan dragen.
    Omdat mijn eigen bh's ook te strak gingen zitten en mijn borsten groeiden.
    Die zitten niet strak, maar geven wel wat ondersteuning.
    Gebruik ze nu zelfs nog wel eens, geef borstvoeding en deze bh's kun je heel makkelijk zo aan de kant schuiven.

Heb ff plaatje voor je bijgevoegd, kosten €9,95, dus dat valt ook reuze mee.

13. Emmely

Emmely Niet meer actief

Hier ook last van. Heb een hele dure gekocht nu (voedingsbh van Anita) maar ook daar last mee. In de loop van de dag gaat dat ding af. Laatst heb ik hem op het toilet weer omgeknoopt toen we onverwachts visite kregen :)

14. Bri

Bri Niet meer actief

Als ik lees dat je beha zo knelt, dan is mijn eerste gedachte dat hij gewoon te klein is. Niet alleen je cupmaat groeit, maar ook je omvang. Dat kan een forse toename zijn, doordat je kindje je ribben een beetje omhoog duwt.
    Je zou ook eens naar een borstvoedingsspeciaalzaak kunnen gaan om je te laten adviseren over een goede beha; zeker als je van plan bent om straks BV te gaan geven.
    Ik vind zonder beha lopen voor mij geen optie, maar ik heb inmiddels ook cup F gekregen. De zwaartekracht is dan niet zo vriendelijk meer, en ik zou het toch jammer vinden als ze helemaal op mijn knieën terecht gaan komen ;)

Share This Page