Hoi meiden, ik heb voorgevormde bh's met beugels maar nu ik zwanger ben, en mijn borsten al zeker een cup groter geworden zijn begint het nogal pijn te doen.. hebben jullie tips? Of moet ik echt iedere week om een nieuwe bh? Zal toch niet?
ik had dit ook heb toen een meegroeiende bh gekocht deze was wel niet voorgevormd maar wel uiterst comfortabel groetjes
Ook hier eentje. Ik had rond de 8 weken zoveel last van pijn door de beugels en het groeien van mijn borsten. Het was zelfs al zo erg dat bij een van mijn bh's de beugel gebroken was door het gewicht. Ik ben toen na een lingeriezaak gegaan en die vrouw raade me toen een zwangerschaps bh die 2 cuppen groter was aan. Hierna was de pijn aanzienlijk minder. Begong op het strakste haakje en nu zit die op zijn verste haakje.
mijn 2 heuveltjes waren ook in korte periode mega gegroeid.. heb tegen de kerst toen 3grotere bhs gekocht waar mijn cupmaat nog ruimte over had (voor te groeien) maar heb me vorige week (helaas) zw.bhs moeten halen ben van 75C naar 90E gegaan.. en moet zeggen, de zw.bhs zijn duurder is aanschaf, maar zitten veel en veel lekkerder!! succes!
Ik heb nieuwe bh's gekocht toen ik 8 weken zwanger was (van 75b naar 80c) maar na 25 weken zat ik opeens op 85D, dus je weet het niet.. koop niet teveel bh's! Ik draag ook geen beugels meer, maar bij de Hema hebben ze wel een mooie ligt voorgevormde bh (van die driehoekjes) zonder beugel, die zit erg lekker vind ik! Ik heb ook 1 borstvoedigsbh gekocht bij de Hema, maar met het kopen van mooiere varianten wacht ik nog even tot na de bevalling, dan weet ik zeker dat alles goed past enzo.
Super bedankt voor de reacties dames! Ik ga vandaag naar de stad en nu weet ik dus ook naar wat ik moet zoeken!
Je hebt ze ook bij de hema a 15 euro... tenminste, die hadden ze daar wel... Die zitten prima. Heb er ook een van "anita" die was 50 euro maar die komt boven elk topje uit wat ook maar het minste decolete had.... Werd mij toen idd ook geadviseerd een zw meegroeiBH te kopen die een maat of 2 groter was dan mn normale maat...
bij de hunkemoller kan je voor iets meer dan een tientje een sportbh kopen die je kan verstellen die gebruikte ik tijdens mijn zwangerschap
Ik heb vorige week 2 meegroeibh's van de hema gekocht. Zijn 10 euro per stuk. Ik droeg ook altijd voorgevormde bh's met beugel en dat zat echt niet comfortabel meer. Maar deze van de hema zitten heerlijk!
Bij mij zaten die van de Hema voor geen meter. Ik heb die teruggebracht en een meegroeibh van de Prenatal gekocht. Dat zit heerlijk.
Inderdaad....En koop ze eerder wat te groot. Want jemig....Ik blijf aan het BH's kopen. Heb nog nooit zoveel BH's in de kast liggen als nu.... (Ik was al niet zonder, maar ze groeien en groeien maar.....)
Bh's moeilijke dingen. Heb een voedings bh van het merk anita gepast, zat prima maar wat een lelijk ding. Nu zat ik al op E maar nu dus op F. Heb bijna altijd mijn lingerie van Hunkemoller, en dus ook vandaag online wat nieuwe bh's gekocht in maat F. Is nog altijd goedkoper dan een voedings bh en ziet er stukken beter uit