Zwanger!?

Discussion in 'Zwangerschap' started by xmaud, May 1, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. xmaud

xmaud Nieuw lid

May 1, 2011
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi

4 weken geleden heb ik voor het eerst seks gehad (met condoom), 5 dagen later werd ik een week ongesteld. Nu, 2 weken na mijn ongesteldheid, krijg ik steken net naast mijn heupbot, af en toe lichte pijn in mijn linker borst, kleine steken in mijn boven been en gisteren lichtroze afscheiding. Ik ben nog maar 15 jaar en zit hier erg mee, kan het zijn dat ik zwanger ben?

Groetjes Maud

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Als je een condoom gebruikt hebt ( en deze is niet gescheurd ) en je bent ongesteld geweest ga ik er vanuit dat je niet zwanger bent. Maar goed kans is er natuurlijk altijd, dus als je het echt wilt uitsluiten zou ik voor de zekerheid even een testje doen.

3. xmaud

xmaud Nieuw lid

May 1, 2011
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook een heel onregelmatige cyclus, kan het ook zijn dat ik nu weer ongesteld word aangezien in deze sypmtomen ook altijd heb als ik ongesteld word.

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Je bent 3 weken geleden ongesteld geweest toch ? Zou natuurlijk heel goed kunnen dat je een korte cyclus hebt. Het kan ook zo zijn dat nu je eisprong hebt/krijgt

Aangezien je nu sex hebt, en een onregelmatige cyclus hebt zou ik overwegen om bijvoorbeeld aan de pil te gaan. Zo ben heb je een stuk meer zekerheid qua zwangerschap, EN je weet waar je aan toe bent met je cyclus

5. xmaud

xmaud Nieuw lid

May 1, 2011
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    oke dankjewel voor je reactie :)

6. Yukl

Yukl Niet meer actief

Ik acht de kans dat je zwanger bent zeer (!) klein. :)

7. tulip

tulip Niet meer actief

oei das wel even schrikken zeker. Ik ben het wel met mn voorgangers eens, als er met het condoom niks is, lijkt mij de kans heel klein. Als je het echt zeker wil weten, kun je even een testje doen.

8. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

Feb 14, 2008
    2,047
    46
    48
    friesland
    Een condoom is toch behoorlijk betrouwbaar hoor, zeker als je ook al weer ongesteld bent geweest ben je zeer waarschijnlijk niet zwanger. Ik weet van me zelf nog wel dat ik het de eerste keer ook erg spannend vond en bang was dat ik zwanger was.

Ik denk wel dat je misschien moet overwegen of je niet beter aan de pil kan gaan en condooms blijft gebruiken ter voorkoming van soa's. Zo weet je wat je cyclus is en neemt het veel onrust weg!

9. 1234

1234 Niet meer actief

Mij lijkt het ook zeer onwaarschijnlijk dat je zwanger bent. ;)

10. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik denk dat het je eisprong was :)

11. Selena149

Selena149 Niet meer actief

Ik zou ook zeggen eisprong. Als je 4 weken geleden seks heb gehad, met condoom, daarna ongesteld ben geworden en nu 2 weken pas je na menstruatie zit, denk ik nu niet bepaald direct aan een zwangerschap.

12. Iris89

Iris89 Fanatiek lid

Sep 7, 2009
    1,119
    0
    36
    huisvrouw-mama!
    Leiden
    Ik denk ook dat je je nergens zorgen om hoeft te maken...

Maar even los daarvan, waarom plaats je zo'n vraag in "de lounge" terwijl er ik weet niet hoeveel forum-onderwerpen zijn waar je over zwangerschappen en baby's kunt praten...

Er staat toch erg duidelijk aangegeven: "Praat hier over alles wat niet te maken heeft met zwanger worden, de zwangerschap en baby's."

Just saying. ;)

13. Beheer

Beheer Administrator
    Staff Member

Feb 11, 2005
    16,273
    2,975
    113
    Ik heb je bericht verplaatst naar 'Zwangerschap'.

Lotte

14. Laika

Laika Fanatiek lid

Jul 23, 2006
    2,334
    3
    38
    Jemig, waar hebben we het over!!! Dit is een meisje van 15 die bang is dat ze zwanger is. Ik denk dat het haar verder een worst zal wezen waar ze een topic plaatst. ;)

Maud, ik denk idd dat de kans dat je zwanger bent erg klein is. Mocht het je nog een keer overkomen, zou ik gewoon een testje kopen en dan heb je in ieder geval zekerheid.

Share This Page