Ben ik het wel of ben ik het niet...........???

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door McClaud, 21 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo,

    Zat even via internet te speuren wat nou eigenlijk "innestelingsbloeding" is, en via het schrijven van Claudia en Lina komen de overeenkomsten geheel overéén met wat ik kort geleden had.

    Gezien ik al jaren onregelmatige menstruatie heb (soms wel 2x per maand) en ik momenteel 4 kinderen heb waarvan ik de zwangerschap te laat achterhaalde omdat ik tijdens begin van de zwangerschappen gewoon mijn menstruatie kreeg, is het voor mij op dit moment nieuw om de gehele zwangerschap vanaf het begin te ervaren.

    Wat is eigenlijk mijn probleem:
    Op 3 februari en 17 februari waren beide dagen van mijn éérste menstruatiedag nu had ik dus eigenlijk naar mijn inziens op 3 maart en 17 maart het weer moeten worden.
    Wat is nu het geval? Op 3 maart is het uitgebleven en op 17 maart had ik een kleine bloeding.
    Een bloeding die precies zo is aangegeven als bij Claudia en Lina, (beetje vieze praat) bruinig van kleur en her en der soort van bruine draderige vlokken).
    Dit heeft maar één dag mogen plaatsvinden en een normale menstruatie is nog steeds tot de dag van vandaag uitgebleven.
    Ik zelf ben van mening om het nog maar even af te wachten en na dit weekend maar een test te gaan doen.

    Bij mijn andere kinderen was ik al verre heen toen ik pas constateerde dat ik zwanger was omdat mijn menstruatie gewoon plaatsvond. (althans nam aan dat het menstruatie was ookal was het maar bijv. één/twee dag(en))
    Verdere symtomen waar ik normaal de dag nooit last van heb zijn op dit moment: een soort van kleine spanning op mijn borsten, kramp/druk net onder mijn ribbekast.

    Wat denken jullie ervan......zal ik het zijn of toch niet?
     
  2. Duim

    Duim Actief lid

    28 dec 2005
    162
    0
    0
    Groepswerker Jeugdhulpverlening
    Hey McClaud,

    Dat klinkt spannend!

    Ik heb geen idee, maar het klinkt goed. Zou er idd een testje aan wagen. Alleen dan weet je zeker of je zwanger bent of niet. Veel succes en laat even weten wat de uitslag is.
     

Deel Deze Pagina