bh

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door knor2007, 10 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knor2007

knor2007 Actief lid

12 jul 2007
    130
    0
    0
    voedings ass
    groenlo
    hoi,weet iemand als je beugel bh aan mag.
    ik hoorde dat dat niet meer moch.

2. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Of het niet meer mag weet ik niet..
    Maar bij mij zat het gewoon niet meer fijn en deed zeer.
    Heb nu zwangerchapsbh's (zijn zonder beugels), dit zit veel beter.

3. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Het wordt niet geadviseerd omdat het de melkkliertjes kan afknellen..
    Mijn eigen ervaring (en ook van vele anderen) is dat een beugelbeha uberhaupt niet meer lekker zit vanaf een bepaald moment.

4. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Het mag wel, je moet alleen heel goed opletten dat de beugel ver genoeg naar achter zit en de BH echt neit te klein is of gaat knellen.

Ik draag zelf nog wel beugel BH's, ik vond die meegroeigevallen maar niks. Heb wel sinds mijn zwangerschap 3 keer BH's gekocht. (1x 2meegroei, 2x 2 beugel) Wel een prijzige aangelegenheid dus. Nu zijn mijn borsten wel extreem veel gegroeid (van b naar e)

Gewoon goed in de gaten houden dus, dan kan het wel.

5. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    overigens draag ik wel BH's met een zachter soort beugel?! Ik weet dat veel zwangere vrouwen deze in ieder geval hebben.

6. Niet meer actief

Ik draag nog steeds beugelbh's, heb vrij zware borsten (G) en vind het zonder beugel echt niet prettig. De meningen over het wel of niet 'mogen' dragen van beugels zijn ook nogal verdeeld, de een zegt van niet ivm afknellen, de ander zegt van wel omdat de beugels tegenwoordig anders zijn ofzo. Geen idee dus, je kunt het beste zelf voelen of je het nog kunt verdragen en of ze nog goed zitten.

7. Samama

Samama Niet meer actief

Ik heb gelukkig niet zo veel last van mega gegroeide borsten, die van mij zijn hooguit 1 cupmaat groter geworden. Ik vond die meegroei dingen ook niks dus heb ik gewoon mn eigen bh's nog aan. Gaat prima hoor en heb nergens last van.

8. Agatha

Agatha Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.382
    0
    0
    Hoi,
    Ik heb cup E en tijdens zwangerschap zijn ze nog groter en zwaarder geworden. Ik krijg het benauwd zonder beugels. Dan moet ik die schouderbandjes zo aansjorren dat de tailleband omhoog kruipt, moet die ook weer strakker, en wordt dus mijn hele bovenlichaam samengebonden. Met beugel hoef je niet aan die elastieken te sjorren en krijg ik meer lucht en minder last van mijn rug/nek.

Wat ik me af vraag is of anderen er ook ervaring mee hebben dat b.h.'s te klein worden? Ik heb dus nu wat oude uitgeflubberde bh's aan die ik nu weer pas aangezien ik uit mijn goede bhs gegroeid ben. Moet ik nou nieuwe kopen? Of worden mijn borsten straks nog groter? Ik las ergens dat ze 2 tot 3 cups groter kunnen worden. Dan zou ik H krijgen, nee toch?

9. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    agatha het kan zo zijn dat je borsten flink groeien maar het hoeft niet. Mijn borsten zijn nog geen eens 1 cup maat groter geworden. Hooguit iets voller.

Deel Deze Pagina