bhaaa Zweeeeet!!!!

Discussion in 'Zwangerschap' started by MissMies, Apr 21, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MissMies

MissMies Lid

Jan 19, 2011
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihihi tis mischien een beetje een raar onderwerp maar ik heb een vraagje over ondergoed...tis namelijk zo ik zweet al wel snel van mezelf maar het is nu helemaal erg echt niet normaal en nou was vandaag op pad en ik had gewoon een natte plek in m`n broek van zweet (sorry het klinkt heel vies). Nu zij m`n moeder dat ik ook verkeerde ondergoed aan het heb van die stretch onderbroeken van de hema omdat die nu zo fijn zitten maar dat is van dat syntetische stof. Nou is m`n vraag of iemand tips heeft voor goed zittend ondergoed waarvan je niet gaat zweten en niet te duur is...want moet de hele zomer nog door!!!!!!!!

Michelle

2. Chai

Chai Niet meer actief

Alles wat gewoon 100% katoen is is al beter... :)
    Ik ben fan van de onderbroeken bij de Zeeman, 2 voor 1,99.
    En ze hebben er leuke kleurtjes van, draag niks anders sinds ik zwanger ben.

3. MvS

MvS VIP lid

Oct 19, 2008
    5,563
    1
    36
    Ik had (en heb nog steeds) eigenlijk alleen maar katoenen slips ed van H&M en Hema. Dat werkt bij mij het allerbest...

4. Cos

Cos Fanatiek lid

Feb 5, 2011
    2,687
    0
    0
    Hier ook katoen en dan van de zeeman ook die van twee voor 1,99. Die zitten hier toch echt het beste.

Dat spul wat je nu hebt gaat inderdaad veel meer zweten.

5. Jane 31

Jane 31 Actief lid

Feb 22, 2009
    324
    0
    0
    100% katoen of modal

Hunkemoller heeft vrouwelijke slipjes van katoen.

Ziet er leuk uit en zit fantastisch!:D

6. Assje

Assje Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,440
    1
    0
    Inderdaad katoen.

Voor dames met wat grotere maten raad ik de slips van Ulla Popken aan. Zitten heerlijk, kruipen niet tussen je billen en blijven heel lang mooi in de was. Ik heb mijn ondergoed nu 3 maten groter gekocht dan ik normaal draag zodat ik ze over mijn buik kan trekken :)

7. ellalalaaa

ellalalaaa Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey
    Ik heb hier ook last van. Was zelfs even bang dat ik "vruchtwater lekte" Maar nu denk ik ook gewoon dat het zweet is.
    Vk gaf als tip om katoenen ondergoed te dragen en eventueel navelbandjes in je onderbroek te doen. (ik heb geen idee wat het zijn... maar je kan ze in stukjes knippen en zijn gemaakt van katoen) Ik moet ze nog gaan zoeken!
    Inlegkruisjes enz gaan alleen maar meer zweten.

8. maartje84

maartje84 VIP lid

Oct 8, 2008
    12,810
    4,446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ik heb van die heerlijke -seksloze- biologisch katoenen slips, 3 in een verpakking van de Hema gehaald. Zit echt superfijn en doordat het 100% katoen is heb je minder last van een zweetreet ;) kan het iedereen warm (ehh luchtig bedoel ik ;)) aanbevelen ;)

Volgens mij zijn ze ook slechts 3 euro voor 3 onderbroeken, maar weet dat niet meer precies, in ieder geval zijn het de goedkoopste onderbroeken van de Hema.

9. ellalalaaa

ellalalaaa Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hebben jullie nu het zo warm is ook wel eens een echt natte onderbroek??
    (genante vraag misschien)

10. Assje

Assje Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,440
    1
    0
    Vooral aan de voorkant langs de beenranden en dat trekt dan zo lekker naar binnen waardoor je een hele vlek aan de voorkant krijgt :) Achterkant heb ik nog nooit last van gehad, maar ik blijf dan ook braaf voor de open koelkast zitten als het warmer dan 25 graden wordt!

11. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    herkenbaar probleem. Zweet normaal niet zo erg maar nu in de zwangerschap wel! Ook steeds natte handen en voeten, bah! @ ella, navelbandjes zijn te koop bij hema

12. MvS

MvS VIP lid

Oct 19, 2008
    5,563
    1
    36
    Er zijn trouwens ook speciale positie-onderbroeken te koop (volgens mij van Anita). Die hebben een soort badstof kruis, wat dus goed vocht opneemt. Vond ik op zich erg prettig, alleen had ik er jammer genoeg maar 1 en dat was er zo één die helemaal over mijn buik ging en dat was met die warmte ook niet alles ;)

13. MissMies

MissMies Lid

Jan 19, 2011
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja bij mij is het tussen de benen echt kleder nat aan beide zijde 2 natte plekken echt heel vies en onprettig, vooral omdat ik weet dat dit nog maar het begin van de warmte is!!!

14. MissMies

MissMies Lid

Jan 19, 2011
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames bedankt voor jullie reactie op deze toch beetje genante maar belangrijke vraag denk dat sommige mensen er ook nie graag over praten dus vind ik het super om jullie racties te lezen!!!
    Duik morgen meteen ff de winkels in om een paar goeie KATOENEN onderbroeken in te slaan...:D

comfort above all!!!

Share This Page