Hoe ziet jouw paasontbijt eruit?

Discussie in 'De lounge' gestart door jmm, 31 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jmm

jmm Bekend lid

29 mei 2008
    766
    0
    0
    Zou het graag leuk vinden hoe jij je paasontbijt verzorgd (aankleed) en wat je erbij eet? gr jmm

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Niks anders dan normaal, een broodje hagelslag of een schaaltje yoghurt. Hier geen uitgebreid paasontbijt.

3. Drieka

Drieka Niet meer actief

Niks bijzonders behalve dat we dan wel een gekookt eitje erbij eten ;)

4. sennavt

sennavt Actief lid

18 feb 2015
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Uhm, hetzelfde als altijd. Een broodje/boterham met wat te drinken. Vroeger vierden we Pasen met heel de familie, ik zie er niet zoveel in. We ontbijten elke zondag lekker uitgebreid en ik heb ook niks met Pasen dus gewoon normaal.

5. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.016
    546
    113
    hier ook niks bijzonders. zal best een ei eten maar die eet ik toch wel paar keer per week haha. misschien een lekker worstenbroodje oid tussen de middag maar verder doen wij niks aan pasen ofzo.

ja eieren verven hahaha

6. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Geen idee nog.. Ik moet werken en vaak maken we er dan wel wat leuks van voor de cliënten dus ik lees even mee!

7. Knapie

Knapie Fanatiek lid

5 nov 2013
    1.524
    0
    0
    Ik doe óf het ontbijt óf de lunch uitgebreider. Moet even kijken wat handiger is.

Maar in ieder geval: croissantjes, broodjes in de vorm van paashaasjes, chocolade wentelteefjes met aardbei, kleine worstenbroodjes, brioche met zalm en een eitje.

De rest moet ik nog bedenken. Wil een soort high-tea idee er van maken.

Edit: niet perse omdat ik iets met Pasen heb hoor maar vind het met die dagen leuk en gezellig om uit te pakken. De kleine snapt het eitjes zoeken nog niet dus die krijgt een zakje met lekkers op zijn stoel of bord.

8. Amandaxxx

Amandaxxx Actief lid

16 mrt 2015
    130
    0
    0
    Wij eten met het paasontbijt wel uitgebreid. Heerlijk verse warme broodjes, croissantjes, een tulband en voor iedereen een lekkere chocolade paashaas 😄

9. zara1983

zara1983 Fanatiek lid

1 nov 2013
    1.207
    534
    113
    NULL
    Hier ook uitgebreid. Hier wordt het een brunch omdat mijn ouders van ver moeten komen. Schoonouders en zussen komen ook. Hier in ieder geval Warme broodjes, croissants, eitjes, aspergesoep, notenbrood met brie, mini worstenbroodjes. En nog wat dingetjes. Allemaal kleine hoeveelheden maar dus wel veel soorten.

En gender reveal cupcakes!!!

10. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Wij brunchen heel uitgebreid met de hele familie :) Erg leuk en lekker altijd. Verse broodjes, vers fruit, quiche, scones, gebak, zalm, roerei, gekookte eitjes, vanalles.... Verheug me er al weken op :p
    De andere dag altijd lekker thuis en dan ook uitgebreider dan normaal maar niet heel bijzonder, gewoon ovenbroodjes en sap.

11. shiirley

shiirley Bekend lid

7 jul 2014
    525
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    hier niks bijzonders met ontbijt eigenlijk gewoon zo als altijd. wel gebruiken wij het als excuus om lekker te gaan gourmette S avonds met de kids en vrienden en of famillie vinden wij veel lekkerder en leuker:p

12. sydneys

sydneys Niet meer actief

Gewoon normaal en een eitje.
    En nog wat chocolade eieren :p

13. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Hetzelfde als altijd. Ik vind uitgebreid wel leuk, maar dan wel met familie en als ik meer dan drie happen naar binnen krijg. ;)

14. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Uitgebreid, broodjes afbakken, verse croissants afbakken, jus d'orange en een eitje er bij en als ik zin heb dan ook nog de tafel gezellig dekken met paasdecoratie.

15. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Ik denk lekker verse jus, broodjes/croissantjes. Zelfgemaakte tulband en een eitje :)

16. Martine1983

Martine1983 Fanatiek lid

4 feb 2014
    1.568
    1
    0
    Drenthe
    Ontbijt zal er hetzelfde uitzien. Tussen de middag eet ik matzes in plaats van brood. Ik vier namelijk geen Pasen maar Pesach. ;)

17. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.186
    113
    1e paasdag gaan we uit brunchen met de familie.
    2e paasdag thuis uitgebreid ontbijten maar dat doen we eigenlijk altijd 1x in het weekend. Warme croissants, krentebrood, warme pistolets, banenenbrood, eitjes, verse jus en heerlijk beleg

18. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    Net als elke zondag lunchen we uitgebreid. We moeten alleen afbakbroodjes halen, want normaal halen we verse in de winkel.
    Maar dat is dus incl croissantjes, chocolade broodjes, harde bruine broodjes, eitje. Misschien nog voor het idee een stolletje, verse sinasappelsap etc

19. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Hetzelfde als altijd, jammer genoeg. Ik zou een groot paasontbijt echt heel tof vinden want ik bak vaak zelf (en Pasen is wel dé gelegenheid voor lekkere broodjes e.d.), maar we zijn maar met z'n tweetjes.

20. Sarax

Sarax Bekend lid

19 jan 2014
    928
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Zelfgemaakte paasstol, en afbakbroodjes met zelfgemaakte frambozen drinkyoghurt, een andere smoothie erbij en een eitje.
    En verder even kijken wat er nog meer bij komt ;)
    Chocoladeeitjes misschien..

Deel Deze Pagina