Bh's kopen...wat een DRA-MA

Discussie in 'De lounge' gestart door Amethist, 13 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.191
    35.889
    113
    Ik heb ook slappe borsten, maar dan nog iets groter. Als ze eruit vallen heb je niet de goede maat of het juiste model. Ik draag ook geen plungebeha's meer, maar balconette of fullcup gaat prima.

2. Amethist

Amethist Niet meer actief

Ik ben net even bij de Hunkemöller geweest om een 70E te passen. Tjonge zeg, dat zat een stuk lekkerder dan die te wijde 75D.

Ik vertelde dat ik verkeerd was voorgelicht, maar dat ik 1 van de bh's al aangehad had. Van beide bh's hing ook een 70E, dus die heeft ze voor me apart gelegd en morgen ga ik dan beide bh's, dus ook degene die ik al gedragen heb, omruilen. Dat vind ik dan wel weer goede service.

3. 2jees

2jees Niet meer actief

Hier ook drama. Ik moet voorgevulde BH's hebben anders zie mn tepels ;) Maar niet van die padded dingen, ik vind c/d al zat!! Bovendien vind ik beugels vreselijk dus ik zoek iets wat gewoon niet bestaat ;)

4. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Dank je. Ik denk eerder dat ik het verkeerde model heb. Ik draag nu voorgevormde bh's met beugels. Die titels van jou zal ik eerst moeten googelen want ik weet er niks van. Een bh kopen is echt een noodzakelijk kwaad voor mij.

5. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.160
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Die namen suus noemt, heb ik ook nog nooit van gehoord hoor :(

Heb het filmpje ook eens bekeken (had gisteren geen mogelijkheid). Die vrouw ging dus van een C naar een FF?? :$ Dus vanaf je de band kleiner neemt, moet je een cup groter gaan?

Dus als ik nu 75A draag, maar gezien die band te groot is, zou ik naar 70B of 65C moeten gaan dan? Of begrijp ik het verkeerd?

Vind het zooo'n gek idee, want zo groot zijn m'n meisjes (helaas) niet meer! Bij die dame ook, bij FF denk je echt aan van die giga borsten (ik althans), die vrouw had ik op een D geschat of zo. Maar dubbel F :$ jeetje!

6. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.160
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    heb ze gegoogled (google is your friend! :D ) vind balconettes wel heel mooi eigenlijk. Maar waarschijnlijk niet bij iedereen? (mooier dan gewone t-shirt bh of zoals jij zegt: plungebh)

7. Salsera

Salsera Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.193
    175
    63
    NULL
    NULL
    Wat ik trouwens nog wel zoek.... Ondanks dat ik 75E hebt lijken mn borsten gewoon echt niet groot. Voordat ik ging afvallen waren ze ook wel wat groter, dus ik voel me nu een soort van 'kaal' :p
    Maar nu zoek ik dus een pushup bh of andersoortige bh die mn borsten wat groter doet lijken. Probleem is alleen dat er vaak hele kussens in die bh's zitten en dat vind ik niet fijn. Ik weet dat de goede maat dragen al veel scheelt, maar voor sommige kleding heb ik net even wat extra's nodig.

8. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Als de beugel in je zij prikt, dan is de omvang te klein, dus dan zou die 75 wel goed zijn. Prik hem vast op het strakste haakje. Om nou een E cup te gaan kopen lijkt mij niet verstandig. Dan krijg je van die openingen bij je cups waar je een mobieltje in kan schuiven. Heb je de BH wel goed afgesteld? Warom ga je niet naar Hunkemoller en laat je het even goed opmeten?

9. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    Laatst een artikel n.a.v. een Frans onderzoek gelezen over BH's dragen. Sindsdien draag ik alleen nog maar BH's als het hoogstnoodzakelijk is ;) Ondingen..

10. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.191
    35.889
    113
    haha, die namen ken ik ook pas nadat ik mij erin verdiepte hoor. Ik heb zelf een 70ff en dat is niet zo groot hoor, helemaal in verhouding met mijn lichaam.

Ja, als je band te wijd is zou je idd naar een 70b of 65c moeten gaan. Begrijp je helemaal goed.

11. Amethist

Nee hoor, echt niet. Als de omvang goed is (en dat is bij mij bij een 70, bij een 75 kan ik zelfs op het strakste haakje de band zo'n 10 cm van mijn rug af trekken, de band schuift dan tijdens het dragen ook naar boven en de beugels blijven niet mooi aangesloten onder mijn borsten), dan moet je dus een cup maat groter gaan, zodat de beugels wijder worden. Ik heb nu dus een 70E gepast en deze zit perfect. De band blijft goed zitten bij mijn rug en schuift dus niet naar boven en de beugels zijn wijd genoeg zodat mijn hele borst erin past. En openingen bij de cups? Absoluut niet!

Heb je het artikel wat ik linkte en het bijbehorende filmpje wel gelezen en bekeken?

12. MickeyM

MickeyM Niet meer actief

Ik ben in minder dan een jaar tijd van 70E naar 70F gegaan (niet aangekomen, niet zwanger) en dan een goede én leuke bh vinden is een ramp! Als er al iets leuks is, is er maar één van, dus ik kom altijd te laat :x

13. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Heb momenteel 75d en als deze te wijd zit 70f. Tja het is niet anders. Schrok wel laatst toen ze met f aankwamen.

14. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    En als je bh op het strakste haakje moet zodra je hem koopt is hij te wijd.De extra haakjes zijn er omdat een bh gaat lebberen in de loop van de tijd. Je begint dus bij het eerste haakje en zodra je bh los gaat zitten en zet je hem wat strakker.
    Als de cup in je zij prikt moet de cup iets kleiner maar niet de omvang.

15. Marlijn83

Marlijn83 Bekend lid

24 nov 2010
    711
    0
    16
    Vrouw
    Limburg
    Wat een geweldig artikel! Echt, ik ga daar eens mee aan de slag. Al moet ik zeggen dat de portemonnee nu niet leuk vind denk ik..

16. Amare

Amare Niet meer actief

Pff inderdaad een drama die bh's.
    Heb 1 maal al m'n moed bij elkaar geraapt en om hulp gevraagd (Hunkemöller), liep met een bh die ik mooi vond naar de verkoopster.
    En de hele winkel wist gelijk dat de bh die ik in mn handen had, veel te klein was en dat ik toch op zijn minst een maatje F nodig had.
    Dus ik pas gewoon op geluk.

17. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.160
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Valt dat niet op? :D Heb 1,5wk geleden even de kleine meegegeven aan ex, en waren avond ervoor laat gaan slapen owv werken op een evenement. Had dus geen zin mij deftig aan te kleden. Maar heb dan zo'n gevoel dat je alles ziet zitten :D En vind mijn borsten niet vol genoeg meer. Ondanks dat ze niet al te groot zijn, vind ik ze niet zo prompt vooruit steken of hoe leg je dat uit.. :D

En wat als je kou krijgt? Ziet iedereen je tepels toch? :p

18. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Nee joh! Totaal niet naar gekeken, had twee bengels in de woonkamer die elk met een helicopter met afstandsbediening aan het spelen waren... dus moest de woonkamer in de gaten houden en een bericht typen....:D

19. Amethist

:D Echt doen! Staan veel goede tips in, die je zo te lezen wel kan gebruiken op bh-gebied ;) (no offence hè! bedoeld als grapje).

20. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

ja dat klopt. ik had altijd 75 D maar ik ben nu wat dikker geworden en ik heb nu 80 C

Deel Deze Pagina