bh's met de zwangerschap

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door wennepen, 18 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    beugels kunnen wel kwaad. vooral bij de zijkanten van je borsten moet je ruimte hebben. daar zitten ook melkklieren. kunnen onstoke raken. kreeg ik te horen bij borstvoedingscursus. ook tijdens de zwangerschap. (dat wanneer je borsten groeien, bij sommige dames groeien ze pas na de bevalling)

2. linnepinnie

linnepinnie Actief lid

5 feb 2007
    252
    1
    0
    Ah!! Bedankt voor de tip!

3. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    Ik ben qua BH een beetje uit de band gesprongen 8) maar ik kwam tot de ontdekking dat Marlies Dekkers ook voedingsbh's heeft!!! Ik zag er 1 hangen en die was gewoon echt gaaf! Ik heb normaal al een Ecup en dus een goede BH nodig, en wat ik tot nu toe had gezien gaf absoluut geen steun... Het koste wat (€100 euries) maar nu heb ik ook wel een fijne en super mooie bh, en super die (sexy)sierbandjes onder de Vhalzen!! als ik em het begin van de avond op de hand was is ie de volgende morgen ook alweer droog...dus ik had bedacht ik heb nu meegroei en voeding in 1.

4. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    Ik heb ze ook zien hangen en ze zagen er leuk uit!! maar het passen heb ik maar achter wegen gelaten aangezien ik mijn geld al dubbel heb uitgegeven en niet weten wil of ze lekker zitten :p:p

5. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    @ Wennepen, tijdens mijn eerste zwangerschap heb ik wel zwangerschapsbh's gedragen. Maar in de zomer zijn deze zo on-elegant, ze komen overal onderuit. Vreselijk. Ik had daar deze keer geen zin in. Ik heb inderdaad gewone bh's gekocht maar dan groter. Dat kan, zelfs met beugel, maar je moet uitkijken dat de beugel niet klemt of duwt in de borst, mn als je bv wilt geven.

Groetjes,
    Nikki F

6. WendyNoa

WendyNoa Actief lid

16 okt 2009
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik draag altijd al voorgevormde BH's met beugel. Met 20 weken heb ik 2 grotere maten gekocht. Nu tegen het einde begint het wat krapper te zitten en dat heb ik opgelost met tussenzetstukjes van een paar euro. Voor na de bevalling heb ik vorige week een voedingsbeha (met beugel) van Anita gekocht, 1 cup groter dan dat ik nu heb. Ik kan echt niet zonder beugel. Heb nu al cup F en zonder beugel kan ik net zo goed geen BH aantrekken. Volgens de vrouw in de lingeriewinkel is het idee achterhaald, dat je geen beugels mag dragen als je borstvoeding geeft of zwanger bent. Alleen moet je goed opletten dat je beugel niet knelt, oftewel de goede maat BH kopen.

7. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    hahaha, kan ik me voorstellen. Maar Marlies Dekkers is wel supergaaf natuurlijk!

8. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    geen tips want...ik heb maat 75 H en die is zelfs nog wat te klein....

Dusss voor mij alleen maar hele lelijke, grote, wanstaltige, a-sexy, tentachtige BH's :)

:D:D:D

9. Marieke74

Marieke74 Actief lid

6 jul 2006
    242
    0
    0
    Duitsland
    Ik zit nu al op cup F (normaal C) en ik ben net 26 weken, dus moet nog even. Heb laatst een BH gekocht bij Hunkemuller, maar die jeukte enorm onder de beugel. Was wel een mooie. Heb ook nog een Anita van mijn vorige zwangerschap, maar dit is een cup E, dus die kan ik niet lang meer aan.
    Maar ik lees dus even mee, want ik ben benieuwd naar jullie ervaringen, zodat ik straks goed ingelicht een nieuwe BH kan gaan kopen...

10. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Ik heb momenteel 2 voedingsbeha's gekocht. Die ook goed genoeg zijn zodat ze nog even mee kunnen groeien. Heb ook niet zo'n makkelijke maat. (Ben van 70 E naar 70 G gegaan en helaas groeit het nog steeds door) En ben heel moeilijk wat lingerie betreft. Draag alleen Marlies Dekkers en nu dus weer. Kost een hoop geld maar is niet anders. Het zit perfect en heb zo geen last van mijn borsten.

11. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    Toen mijn bh's echt te klein werden, heb ik in de uitverkoop (resp. 5 en 7 Euro) bij de Hunckemoller 2 nieuwe gekocht, gewone, een maatje groter.

12. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    O ja, voedingsbh's kan je het beste pas kopen tegen het einde van je zwangerschap, want er kan zomaar nog een cupje bijkomen!

Deel Deze Pagina