BHV cursus, alles meedoen?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Shandy, 18 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linlala

Linlala Actief lid

27 feb 2012
    341
    0
    0
    Eindhoven
    Ik ga met 32 weken ook op herhaling voor mijn BHV. Mijn leidinggevende heeft bij het desbetreffende bedrijf aangegeven dat ik dan hoogzwanger ben, met het verzoek hier rekening mee te houden. Volgens dat bedrijf geen probleem. Ik ben overigens niet van plan om te gaan reanimeren op poppen en/of met zware blusapparatuur te gaan sjouwen.

2. JustSanne

JustSanne Actief lid

8 mrt 2008
    477
    0
    0
    Bibliothecaris
    Zoetermeer
    Is het een herhalingsdag? Volgens mij is een hele BHV cursus namelijk 2 hele dagen, althans dat was bij ons zo. Daarna elk jaar een herhalingsdag...helft EHBO en helft brandjes blussen en ontruimen. Ik heb in november m'n herhaling BHV gehad...aangegeven zwanger te zijn...heb meegedaan wat kon...voor de andere dingen was ik soort van voice over...ik vertelde wat m'n collega moest doen. Brandjes blussen buiten was geen probleem...binnen heb ik het niet gedaan. Ik heb gewoon m'n verlenging gehad.

3. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Is idd herhaling,dus 1 dag. De firma die de cursus geeft zegt dat zwangerschap geen problemen geeft met cursus...weet ik nog niks! Maar ik geef t maar aan en luister naar mn lijf.

Deel Deze Pagina