Maansteen dragen

Discussion in 'Zwanger worden' started by Lindy92, Oct 7, 2020.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lindy92

Lindy92 Bekend lid

Oct 5, 2020
    642
    323
    63
    Hebben jullie ervaring met het dragen van een maansteen?
    Vandaag ongesteld geworden helaas en toen maar besloten een maansteen aan te schaffen, baad het niet dan schaad het niet.
    Ben benieuwd of het wat gaat doen met de vruchtbaarheid.

2. Orchid24

Orchid24 VIP lid

Nov 19, 2018
    16,402
    13,232
    113
    Female
    Toevallig gisteren een armbandje met maansteen gekregen! Ik ben er zelf nog helemaal niet in thuis, maar vind het wel interessant en hij is mooi! Het zal geen wonderen verrichten denk ik, maar goed het kan ook zeker geen kwaad dus ik zal hem voorlopig blijven dragen!

3. JustBreathe

JustBreathe Actief lid

Aug 29, 2013
    180
    218
    43
    Een groot deel van het gebruiken van edelstenen is ook de intentie die je er aan hangt en de aandacht die je het geeft.

Het is bewezen dat stenen trillingen hebben, mensen hebben trillingen, dat kan elkaar beïnvloeden. Positief en negatief.

Het belangrijkste is om te voelen. Hou de steen vast en focus je op je ademhaling. Wat voel je, wat komt er in je op, maak verbinding met de steen.

Ik geloof absoluut in de werking van edelstenen, maar ook in de kracht van je eigen denken in combinatie met de steen.

Maansteen is een goede steen voor als je zwanger wilt worden.

4. Burb1988

Burb1988 Fanatiek lid

May 5, 2014
    1,974
    1,599
    113
    Ik weet niet of het echt werkt...maar ik heb het bij mijn andere 2 zwangerschappen wel gedragen....het idee is dat de maan het teken van vruchtbaarheid is...en ik vond het ook een mooie steen. Vroeger werden ze ook voor vruchtbaarheids rituelen gebruikt. Sowieso altijd interesse gehad in de edelstenen en hun werking...

Maar idd baad het niet dan schaadt het niet.
    Ik hoop dat hij bij jou ook werkt.

Lindy92 likes this.
  5. Frieke

Frieke Fanatiek lid

Apr 26, 2017
    1,281
    572
    113
    Female

Betekent dit dan ook dat "baat het niet, dan schaadt het niet" niet opgaat? Kan het bij iemand ook negatief effect hebben?

6. JustBreathe

JustBreathe Actief lid

Aug 29, 2013
    180
    218
    43
    Met negatief bedoel ik meer dat niet iedere steen je een goed gevoel zal geven. Maar dat voel je dan vrij snel als je even de tijd neemt je te focussen op wat je voelt als je de steen vast houdt. Een steen kan te heftig zijn voor je bv. Dat zal met een maansteen niet zo snel zijn.

Frieke likes this.
  7. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

Jan 25, 2017
    4,172
    5,147
    113
    Het enige wat er bij mij gebeurde toen ik twee cycli lang een maansteenketting droeg, was dat mijn cyclus uit het niets zo'n tien dagen langer werd, terwijl ik altijd een cyclus van stipt 28 dagen heb met een eisprong op dag 14. De eerste maand dacht ik dat het toeval was, maar toen het de tweede maand weer gebeurde, heb ik de ketting afgedaan en nooit meer gedragen. De maand erna was mijn cyclus gewoon weer 28 dagen. En o ja, ik ben er dus ook niet zwanger mee geworden.

8. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

Jan 25, 2017
    4,172
    5,147
    113
    Ja, bij mij dus. Daar schaadde het zeker.

9. leejoo84

leejoo84 Lid

Jan 29, 2017
    78
    92
    18
    Female
    NULL
    NULL

Ik draag ook een maanden sinds een paar weken

Share This Page