Wie ook ziek vanaf 4 weken zw

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Dreamer83, 26 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Zijn er meer dames die al vanaf 4 weken zwangerschap ziek zijn?
    Ik lees veel dat het pas vanaf 6 weken komt, maar ik ben er al mee gezegend vanaf een dag voor mn nod...
    En dan de hele dag door.

Iemand nog tips om het minder te maken of dragelijker?

Liefs Dreamer

2. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    ben je echt ziek of alleen misselijk? ik ben heel erg misselijk geweest maar hoefde niet te spugen, bij mij hielp cola drinken geem liters natuurlijk en druppeltjes van vsm tegen misselijkheid. en verder gaat het echt weer over sterkte

3. jongemoeder21

17 nov 2009
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik had 2 dagen voor nod dat ik zo moe was dat ik ik slaap viel en misselijk wakker werd.. alleen wist ik toen nog nie dak zwanger was! en toen wilde ik graag kwaaltjes hebben maar die kwamen pas na 6 weke... en nu moet ik meestal iedere ochtend ff spugen en dan gaat t goed heel de dag als ik maar eet voordat ik honger krijg want van de honger word je misselijk ik zit ook sneller vol dus ik eet gewoon meer maar dan kleine beetjes over de hele dag verspreid

hoop dat t iets minder word voor je! groetjes

4. mientje1982

25 apr 2010
    68
    1
    8
    NULL
    NULL
    hallo

bij mij was de misselijkheid vanaf 4 weken al begonnen. ben met 7 weken opgenomen geweest. aan het infuus gezet. na een week ontslagen. twee weken daarna weer opgenomen weer aan het infuus. na 3 dagen een neusmaagsonde aangebracht nu ben ik 37 weken en loop er nog steeds mee. bij mij is de misselijkheid extreem. zonder sonde geef ik 25/30 keer per dag over. zelf is er een bloeding ontstaan in mijn slokdarm. hopelijk trekt bij jou de misselijkheid na paar weken weg. want dit is absoluut geen pretje.

mientje

5. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    ik ben vanaf 3 weken en 6 dagen ziekjes geweest
    misselijk niet kunnen eten overgeven
    alleen maar slapen ..
    en bij was het pas na 13 weken over

6. kappiegirl

kappiegirl Bekend lid

5 jan 2010
    523
    0
    0
    Hier ook ziek vanaf innesteling ongeveer bah kan er wel om janken soms maar gelukkig had ik gister een goede dag was wakker geworden en was mega misselijk ben weer gaan slapen en uur later wakker geworden en niets aan de hand kon gewoon wat eten en drinken enz maar vandaag is het weer mis kan niets binnen houden zelfs geen water of thee ik weet echt niet wat je eraan kan doen ik heb de vorige zwangerschappen ook aan de sonde gezeten dus zal er nu ook niet onderuit gaan komen denk ik.
    Ik kan alleen maar zeggen probeer zoveel mogelijk water te drinken per dag en dan elke keer een klein slokje dat blijft het beste zitten dan. Ik dwing mezelf om elke dag minimaal 1 en soms 1.5 flesje water te drinken mineraalwater want kraanwater blijft ook niet zitten heel raar maar goed weet ook niet hoe het kan.
    Heel veel succes en kijk ook eens in mijn topic dieet van... daar staan ook nog wel wat tips en site´s waar je info kan vinden.

7. Miss Melody

Miss Melody Niet meer actief

Hier ben ik 'pas' met 7 weken gaan overgeven, was wel al een hele tijd misselijk en gaf wel eens een keertje over, maar met 7 weken werd het echt extreem!
    Kon nergens meer komen, want als ik ook maar al iets rook, moest ik overgeven!
    Al met al heeft het tot een dikke 16 weken geduurd voordat het weg is getrokken!

Kleine beetjes eten gedurende de dag kan wel helpen en inderdaad, een beetje cola kan ook wonderen verrichten!

Succes ermee, valt niet mee als je steeds moet overgeven

Deel Deze Pagina