BI wat doen jullie tegen de pijn?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Saga, 2 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saga

Saga Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.472
    0
    0
    N-Nederland
    Hier moet ik morgen voor de eerste keer naar de fysio, maar ik trek de pijn niet lang meer. Het is vandaag zo erg, geen stoel zit goed / lekker, staan, zitten, liggen ik weet het niet meer.

Voel me door die pijn ook zo waardeloos in het huishouden.
    Ik neem nu paracetamol maar dat werkt gewoon 0,0!!

Hoop morgen wat oefeninen te krijgen waardoor het beter word.
    Weten jullie of de huisarts anders iets kan voorschrijven om iig de nachten door te komen?

Voedingskussen op alle manieren geprobeerd, kruik, elektrische deken, warme douche midden in de nacht, alle houdingen om te slapen, maar pijn blijft. Begin er zo moedeloos van te worden!

2. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    De oefeningen die je mee zult krijgen van je fysio geven wel wat verlichten om om te gaan met je pijn en in beweging te blijven, alles op de juiste manier doen je bewegingen. Ik zit al bijna 4jr ziek thuis vanwege bekken ;) maar mijne is ook best extreem geval.

wat je voor t slapen vaak krijgt vd HA is oxizopam ofzo 5 mg , maar ik slik t niet.... heb kindjes thuis dus wil wel alert blijven.

t is niet nix die bekken ppfff, sterkte, beterschap en succes!

3. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    Ik wil je alleen maar heel veel sterkte wensen. Het enige wat bij mij verlichting bood was een bekkenband. Fysiotherapie gehad en ook geport bij de fysio en oefeningen.. Niets hielp.
    Nu is de jongste 1,5 de oudste ruim 3 en ik heb dus al 4 jaar last van bekken instabiliteit en het is nog chronisch ook omdat ik blijkbaar ook hypermobiel ben. Bekkenband heb ik altijd bij me, ik werk, maar ik heb lopend/staand werk. Voor mij ideaal want lang zitten kan ik gewoon niet. Wat mij nu rest is veel sporten om de spieren te trainen om het bekken, maar aangezien ik alleenstaand ben en geen oppas heb savonds wordt dit een lange termijn project.

Probeer je constant te focussen op je bekken en je houding. De fysio zal je leren hoe. Het haalt de pijn niet weg, maar maakt het misschien wel wat dragelijker.

4. LBlue

LBlue Bekend lid

10 jan 2012
    764
    0
    0
    Ik heb ook behoorlijk last van mijn bekken en ga naar de osteopaat... Ik kan er nu nog niks over zeggen... Maar ik heb er wel vertrouwen in.

5. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Bij bij helpt het om naar mijn lichaam te luisteren. Is wel heeeel moeilijk

6. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    veel rust, warmte en verder geen idee.. weet alleen dat ik al maanden dagelijks pijn heb en te eigenwijs was om naar de fysio te gaan...
    hopelijk kom je er verder mee

7. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Oefeningen van bekkentherapeut gedaan.
    tips voor het dagelijks leven opvolgen (zijn denk ik afhankelijk van klachten) die je van bekkentherapeut krijgt.
    Ik moest voor zware werkzaamheden bekkenband gebruiken, zo kort mogelijk dragen.

Deel Deze Pagina