Mijn verloskundige denkt dat ik een blaasontsteking heb. Hebben jullie tips? Mag ik gewoon antibiotica?
Heb tijdens mn zwangerschap een nierbekkenontsteking gehad, hiervoor wel antibiotica. Toen ook een blaasontsteking maar kreeg geen antibiotica meer omdat ik het al eerder gekregen had. Bij mij hielp cranberrysap echt heel goed! Ben dat veel gaan drinken en een paar dagen later was het weg. Succes
Hier ook een blaasontsteking. Waarschijnlijk loop ik er al langer mee de klachten zijn heel anders dan voor dat ik zwanger was... Enorm drukkend gevoel in mijn onderbuik had ik en 's nachts wel 3x eruit om te plassen. Toen ik niet meer recht kon lopen van de pijn ben ik maar naar de huisarts gegaan. Nu heb ik furabid antibiotica gehad. Na 5 gebruik nogmaals urine ingeleverd en nog steeds niet goed. Nu heb ik een urine kweek in het ziekenhuis lopen, krijg vrijdag de uitslag. Ik ben benieuwd...
Ik zit inmiddels aan mn zesde kuur. Ben steeds erg ziek van de blaasontstekingen. Moet eerlijk zeggen dat ik het nu iets minder heb met cranberrysap en capsules.
Ook gehad: omdat het nog maar het begin was, een zakje Monuril moeten halen bij apotheek en dat opgelost in water en moeten opdrinken. Was soort antibiotica dacht ik, die de urineblaas reinigt of zo. Moest ik het al langer gehad hebben, dan moest ik een zwaardere antibioticakuur volgen.