hallo, ff een leuk berichtje tussendoor, heb vanmorgen gehoord dat ik tante wordt! haha vind het hartstikke leuk... nou ben ik zelf ruim 9 weken zwanger en mijn zusje is 1 dag later als mij uitgeteld ik op 26 juni zij op 27 juni... heb me bescheurd van het lachen.. het is allemaal wel heel toevallig maar ben er heel erg blij mee.. ik zou graag willen weten of hier ook mensen zijn die ook samen met een zus(je) zwanger zijn of zijn geweest en hoe was dat? groetjes petra dit is trouwens mijn eerste kindje en van mijn zusje ook de eerste..
Ik heb dit niet meegemaakt maar het lijkt me wel leuk en spannend. Kunnen ze later goed met elkaar optrekken. Toch zal ik ook een beetje jaloerzie hebben. Hoe voel jij je eronder?
ik vind het heel erg leuk het is alleen jammer dat we niet bij elkaar in de buurt wonen... en de aandacht word nu natuurlijk verdeeld maar dat vind ik niet zo erg... mijn vader kreeg alleen bijna een rolberoerte haha... hij weet nu 3 weken van mij dat ik zwanger ben en sinds vandaag van mijn zusje .... is voor hem wel ff wennen dat ie nu 2 x opa word.. end at allemaal in dezelfde periode.. liefs
Ik verschil een dikke maand met mijn schoonzusje zij is op 18 juni uitgeteld en ik 23 juli. hartelijk gefeliciteerd jullie!
Een vriendin van mij heeft dit ook gehad, tijdens de zwangerschap vond ze het nog wel leuk, maar toen de kinderen eenmaal geboren waren, werd ze niet goed van alle vergelijkingen die er gemaakt werden. "Loopt die van jou nog niet? Die van mij doet dit al! enzenz....." En als je kindje dan een beetje trager is, is dat absoluut niet leuk........
Wat bijzonder, maar wat Makje zegt zit ook wat in. Daar zou ik nou ook bang voor zijn. Ben ik ff blij dat mijn zus geen kinderen meer wil want die had me geheid gek gemaakt, zij is namelijk een zeikerd. Ik noem haar niet voor niets Miep negatief.
ik was bijna tegelijk zwanger met mijn beste vriendin, zij was 3 weken eerder uitgerekend en beviel uiteindelijk 4 weken voor mij. Ik vond het super gezellig zij kreeg een meid en ik een jongen dus wat betreft vergelijkingen trekken hadden wij geen last hoor. en ik vond het super handig zo had ik ergens last van belde ik haar goh heb jij dat ook en andersom ook. In elk geval van harte gefeliciteerd . xxx jet
gefeliciteerd ik ben ook gelijk met mijn zus zwanger ik ben 17 april en mijn zus 17 mei. we schelen precies een maand. het is mijn eerste kindje en mijn zus haar 4de. ik ben niet bang voor vergelijken wij zijn allebei niet zo maar misschien wel mijn ooms en tantes maarja we gaan lekker genieten. ik vind het erg leuk.
Ik ook samen met mijn schoonzusje. Voor beide de eerste. Er zit 4 weken tussen (ik eind april, zij eind mei) Ben inderdaad wel bang voor die vergelijkingen.
Ik was ook samen met mijn zus zwanger, uiteindelijk is zij 4 weken voor mij bevallen. Ik vond het heel bijzonder om samen zwanger te zijn en ook nu vind ik het erg leuk. Die kleintjes hebben elkaar steeds meer door en volgens mij is dat dolle pret straks. Ik kan denk ik wel zeggen, dat onze band beter is geworden, nu we dit samen hebben meegemaakt. Veel plezier!
De moeder van een vriendin van me heeft dit 3 keer gehad met haar zus en ze kregen beide 3 meiden! Nou is die vriendin van me )de oudste van de 3) tegelijk zwanger met haar jongere zusje (de middelste). Mijn vriendin is 3 weken eerder uitgerekend van haar 2e en haar zusje verwacht de eerste.
Haha leuk zeg, 1 dag verschil notabene! M'n zus en ik zijn ook samen zwanger! Zij is precies 4 weekjes verder dan ik.
Hallo, ik was ook samen met me zus zwanger. Helaas ging het bij mij toe n mis. maar nu ben ik WEER zwanger bijna 13 weekjes, mijn zus is inmiddels 24 weekjes... dus alsnog zijn we samen zwanger...
Ik was samen zwanger met me schoonzusje. zei is eind aug bevallen. Ik zou het niet leuk vinden als er minder tijd tussen zou zitten nu hebben we allebei lekker veel aandacht na de bevalling. haha egoistische he. Ik denk ondanks dat er een paar maanden erschil in zit er toch wel doe die van jou dit of dat maar ja dat zien we dan wel. Ik denk dat er nog wel discussies zullen onstaan over de opvoeding want ik heb een totaal ander idee van opvoeden als hun maar ja dat zien we dan allemaal wel weer.
Ik ben twee weken langer zwanger dan mijn schoonzusje en 11 weken langer dan mijn beste vriendin, wel heel errug grappig. Mijn schoonmoeder is helemaal in de zevende hemel. Liefs Petra
Mijn stiefzus is ook zwanger. Alleen is zij verder dan dat ik ben. Zij is eind mei uitgerekend en ik half juli. Mijn vader en z'n vriendin weten het alwel van haar maar krijgen het pas dinsdag van mij te horen!
Ik was van mijn 1e ook gelijk zwanger met mijn zus. Ze was eerder dan mij uitgeteld, maar ik uiteindelijk een week eerder bevallen dan haar!