hobbies!

Discussie in 'De lounge' gestart door Natasja, 22 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Hoihoi

    Aangezien we best veel met elkaar delen vind ik het ook eens leuk om andere dingen van jullie te weten!
    Hebben jullie hobbies?

    Ik zelf maak sieraden met kralen en metalen onderdelen. Ik vind scrappen ook heel leuk (je foto's inplakken met leuke dingen erbij)
    Ik lees graag Engels-talige boeken.
    En op het moment ben ik een webwinkel aan het opzetten met kralen en onderdelen voor sieraden maken en natuurlijk mijn eigen sieraden!

    en nu jullie! ;)
     
  2. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Wat leuk sieraden maken een een eigen winkel beginnen. Zelf ben ik veel bezig met al mijn beesten (hond, kat, konijn, vissen, 3 geiten, 2 kippen en een pony).Schilderen vind ik ook leuk als het mijn dag is. Oja en tuinieren vind ik wel gezellig!
    Liefs Jenny
     
  3. Linnie

    Linnie Lid

    27 sep 2005
    38
    0
    0
    Amsterdam
    Hai Natasja,

    Mijn man en ik hebben een cattery. Dus hebben we 11 katten in huis. Daarbovenop ook nog 2 honden, 2 tamme ratten en een papegaai. Ik vind het dus heerlijk om in mijn eigen mini-dierentuin te zijn, al vergt dit wel wat tijd.

    Verder tennis ik regelmatig en lees ik graag boeken. Stephen King is mijn favoriete schrijver.

    Tenslotte speel ik ook spelletjes op de computer en studeer ik een beetje om verder te kunnen komen in mijn werk.

    Hobby's zat naast het klussen dus..........

    Succes met je webwinkel. Ben reuze benieuwd hoe jouw sieraden eruit zien.

    Groetjes,

    Linda
     
  4. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    oja, computerspelletjes vind ik ook erg leuk en verslavend...
     
  5. liselotje

    liselotje Bekend lid

    17 sep 2005
    548
    0
    0
    limburg
    Ik ben ook de hele dag bezig in mijn mini-dierentuin :)

    Ik heb een paard en een pony,twee duitse herders een kat en vissen (ben bezig met mn nieuwe bak van 600 liter)
    dus vooral bezig zijn met mn dieren verzorgen en paard te bereiden en tuinieren en dit!!!!!!!!!! 8)

    groetjes liselotje ;)
     
  6. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Hebben we dezelfde hobby's liselotje, leuk!Groetjes Jenny
     
  7. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Mijn hobby's zijn mijn/onze 2 katten, motorrijden, film kijken, muziek luisteren, internetten en spelletjes spelen. En graag kletsen op een forum!!
     
  8. liselotje

    liselotje Bekend lid

    17 sep 2005
    548
    0
    0
    limburg
    Ja Jenny en op dezelfde dag de nod :)
    Ik zal je nu denk ik niet meer vergeten ;)


    liefs liselotje ;)
     
  9. mamavanYeline

    mamavanYeline Bekend lid

    12 okt 2005
    666
    0
    0
    mijn hobby's zijn onze kat Snoesie en onze Bernersennen hond Boyd. ben ook bijna de hele dag met hun bezig dan zijn we lekker aan het knuffelen en spelen :)

    chantal
     
  10. Ilja

    Ilja Bekend lid

    24 sep 2005
    516
    0
    0
    Ook ik maak sieraden en ben sinds kort verslaafd aan forummen (sinds een jaartje ongeveer) ;)
    Lezen en tv kijken vind ik ook leuk en ontspannend om te doen.

    Liefs
    Ilja
     
  11. Vicky

    Vicky Fanatiek lid

    11 aug 2005
    1.200
    0
    0
    Enschede
    Ik maak ook sieraden.. maar alleen met Swarovski kristal... Beetje dure hobby dus staat nu ook even op een laag pitje :rolleyes: Ik was wel begonnen met een site maar daar is tot nu toe alleen "under construction" op te zien haha. Tegenwoordig ben ik vooral bezig met de geboortekaartjes zelf maken...

    En lezen doe ik ook erg vaak, hoewel de laatste tijd ook minder... Babycatalogi zijn mijn voornaamste leesvoer op dit moment ;)
     
  12. Elvira

    Elvira VIP lid

    6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hoi Hoi,

    Ik heb van mijn hobby mijn werk gemaakt.
    Ik werk bij een touroperator en hierdoor reis ik best wel veel. Overige hobbys zijn lezen, paardrijden, tuinieren en eigenlijk nog best veel andere dingen.

    Groetjes Elvira
     
  13. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Mijn eerste hobbie is tja :rolleyes: de zwangerschapspagina!!
    ( zat zonder internet de afgelopen twee dagen en had behoorlijk last van afkickverschijnselijk, was niet te genieten zo chagerijnig!!)

    verder dans ik twee keer in de week.
    Country linedance, en een showgroep in line dance.
    Dit vind ik echt geweldig leuk om te doen.

    verder hou ik mij graag bezig met ons dochtertje :D
    En als ik de rust ervoor vind lees ik graag trillers of kijk ze graag.
     
  14. Mirna

    Mirna Bekend lid

    6 mei 2005
    908
    0
    0
    Mijn hobby's zijn: Internetten, bezig zijn met mijn hond (en de rasvereniging daarbij), lezen, wandelen (nu wat minder, ik houd het niet meer zo lang vol) met de hond, op internet kolonisten van catan spelen, borduren (alleen in wintermaanden), fitness (nu ook niet ivm zwangerschap) en op vakantie gaan (maar dat is maar 1 keer per jaar).
     
  15. Kathy

    Kathy VIP lid

    22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Mijn hobbies: vooral m'n 3 poezen, muziek beluisteren, films bekijken, internet en puzzelen.
     
  16. tjenna

    tjenna Bekend lid

    31 mrt 2005
    646
    0
    0
    emmen
    mijn grooste hobby is naomi daarnaast de 3konijnen lezen borduren en wandelen
     
  17. Annelies

    Annelies Niet meer actief

    mijn hobbies zijn yazzdance twee keer in de week op wedstrijdniveau en show, onze hond Senna, uitgaan, filmpje kijken, muziek, borduren...
     
  18. Syrah

    Syrah Lid

    11 okt 2005
    23
    0
    0
    Ik ben gek van zingen en dat is dus ook een grote hobby van me. Ik zit samen met m'n zusje op een gospelkoor waar ik elke week mee repeteer en binnenkort ook m'n 1e solo ga zingen.
    Verder hobby's zijn internetten,thrillers lezen van Nicci French en ben gek op winkelen.

    xx Syrah
     
  19. Lore

    Lore Actief lid

    24 apr 2005
    127
    0
    0
    Studente
    Herentals
    mijn hobbie's zijn : chiro, dansen, wedstrijddansen, fotoshoots, modeshows, fitnesse, op vakantie gaan,...
     
  20. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Is idd een leuk idee om ook eens een beeld te krijgen van de andere dames buiten het zwangeren om..

    Mijn hobby's zijn onze motoren en minibike's (en alles wat daar bij komt kijken, op beurzen staan met de zaak van een goede vriend van ons etc.) Kickboksen, lezen (ik verslind van alles van autobiografieën tot romannetjes) en ik wil graag begin volgend jaar een nieuwe vreemde taal erbij gaan leren, waarschijnlijk Pools of Russisch..
    Dan hebben we nog onze lieve Bull Terrier Kai, en ons vogeltje Tweety en natuurlijk last but not least mijn geweldige manneke. (ook een hele grote hobby ;))
     

Deel Deze Pagina