Douchen

Discussion in 'De lounge' started by Mirre, Oct 27, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
?

Hoe vaak douchen jullie?

1. 1 keer per dag

2. 2 keer per dag

3. Om de dag

4. Anders

Multiple votes are allowed.
Results are only viewable after voting.
  1. Mirre

Mirre Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    4,173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Hoe vaak douchen jullie?
    Ik las ergens op de site en was enigzins een beetje verbaasd toen ik tegenkwam dat sommige dames om de dag douchen.
    Vooropstaand iedereen moet doen waar hij/zij zich prettig bij voelt, maar ben wel benieuwd naar jullie was en douche gebeuren.

Zelf douche ik het liefste s avonds omdat ik s morgens om 5.30 opsta en om 7.00 uur in Tilburg normaliter moet zijn (en dus weinig tijd heb)
    , maar gevoelsmatig heb ik het idee dat 2x douchen frisser zou zijn.
    Douchen en in bad gaan is niet echt een hobby van me in zin van ...hmmm lekker ontspannen, maar gewoon iets wat moet.
    Ik probeer het dus 2x per dag te doen, maar 1x is realistischer voor mij.

Hoe zit het met jullie?

2. lydia

lydia Fanatiek lid

Aug 30, 2006
    1,024
    0
    0
    ik moet zowieso s' ochtends onder de douche anders word ik gewoon niet goed wakker....maar vaak ga in ook nog wel s' avonds met mn zoontje in bad ofzo....dus zeg maar gemiddeld 1,5 keer per dag lekker hoor....

3. pammy

pammy Actief lid

elke dag
    maar het wisseld of het smorgens of s avonds is
    ivm wisselende diensten

4. daphne78

daphne78 VIP lid

May 10, 2006
    7,311
    0
    0
    Nijmegen
    Ik douche om de dag, en was me de andere dagen.
    Moet wel zeggen dat ik niet ff onder de douche kan, ben minimaal een half uur onder het water.
    Verder badder ik regelmatig nog wel tussendoor.

5. Fleur1

Fleur1 VIP lid

Apr 14, 2006
    5,068
    0
    36
    Ik doche iedere dag en niet echt op een vast dagdeel wanneer ik zin heb die dag.
    Maar als ik een vroege dienst had deed ik het altijd 's morgens.

6. Nemo

Nemo Niet meer actief

Ik douche om de dag. Als ik vaker doe kan ik gelijk allerlei hormoonzalven inslaan voor mijn eczeem.
    En tja ik last met verbazing dat er meiden zijn die 2 soms zelfs 3 keer per dag douchen, man je houdt geen vel over. En wordt je echt zo vies dan ? Of is dat meer een kwestie van smetvrees.

7. Floor

Floor Actief lid

Apr 21, 2006
    355
    0
    0
    Ik douche 's avonds, omdat ik 's ochtends weinig tijd heb. Ik vind het ook heerlijk om in bad te liggen. Helaas kan dat niet te vaak omdat mijn droge huid dat niet zo fijn vindt.

8. anniek

anniek VIP lid

Feb 5, 2006
    8,512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ik douche om de dag!
    snap niet waarom je 2 keer per dag ofzo onder de douche zou moeten!
    kom op een beetje weerstand! ennuh stinken doe ik echt niet...

maar gaan jullie mij nu ook vertellen dat jullie dan elke dag je haren wassen?

9. lydia

lydia Fanatiek lid

Aug 30, 2006
    1,024
    0
    0
    ja ik wel anders zit het echt helemaal nergens naar....

10. Mirre

Mirre Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    4,173
    4
    0
    Zwijndrecht
    @anniek

Nee . m'n haren was ik om de dag.
    Ik heb lang haar en dat droogt niet snel en om nou iedere keer na het douchen s avonds weer te gaan staan fohnen..
    Ik douche, maar hou m'n hoofdje opzij... :rolleyes:

11. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

Dec 29, 2005
    4,389
    0
    0
    Ik douche iedere dag, en meestal is dat 's avonds, ik was ook elke dag mijn haar, gewoon omdat het dan beter zit.

liefs, misspuma

12. bar

bar Fanatiek lid

May 1, 2006
    2,342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    ik douche om de dag.. Elke dag je haren wassen schijnt heel slecht voor je te zijn.. En waarom zo vaak op een dag douchen.. Zo snel stink je toch niet? hihi

13. anniek

anniek VIP lid

Feb 5, 2006
    8,512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ik was me haar 2 keer per week! vind ik mee als genoeg! dit heb ik zo geleerd en me haar is nooit vet! het is natuurlijk wel anders als ik naar een feestje ben geweest en me haar ruikt! tja dan was ik het gewoon hoor! me haar is erg dik en als ik het 'savonds was dan is het de volgende morgen nog nat! dusszzz.... hihi

14. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Niemand moet zich geroepen voelen om zichzelf te verdedigen. dit gevoel krijg ik nu een beetje. iedereen doet lekker waar ze zin in heeft toch.

Ik snap niet goed wat het doel is van dit topic. :oops:

15. keizerin

keizerin Niet meer actief

Ik douche ook om de dag.
    Toen ik puber was ging ik wel elke ochtend voordat ik naar school ging,werd ik goed wakker van.
    Het is ook helemaal niet goed voor je huid om elke dag te douchen,maar iedereen moet doen waar ze zich zelf fijn bij voelen.
    Mijn vriend gaat trouwens wel elke dag.

16. Niet meer actief

Dat gevoel heb ik ook ... ik douche ook niet iedere dag...maar dat wil niet zeggen dat ik vies en stinkend de deur uitga.

Beetje vage topic idd.... alsof je niet fris bent als je niet elke dag doucht...

17. nikster

nikster Fanatiek lid

Sep 26, 2006
    1,434
    0
    0
    Studente, bijnbaan: caissiere
    Enschede
    ik douche om de dag en was dan ook mijn haren...maar ik heb ooit is ergens gehoord dat het helemaal niet goed is voor je huid. En vooral niet in de winter...maar goed dat het ik es gehoord

18. Nemo

Nemo Niet meer actief

@nikster dat klopt hoor dat iedere dag niet goed is. Zeker elke dag met zeep en langdurig heet is slecht, je wast dan een beschermlaagje van je huid.

19. Karina

Karina Fanatiek lid

Mar 31, 2006
    1,987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Ik douche wel iedere dag (soms meerdere keren), maar gebruik niet iedere dag zeep en was zeker mijn haar niet elke dag, dat doe ik misschien 1, hooguit 2 keer per week!

Ik zweet me hier ook kapot hoor moet ik zeggen. Aruba, elke dag een graadje of 30, als het niet meer is! In NL deed ik het ook hoor (1 keer per dag dan) maar dan gewoon omdat ik het ook lekker vind!

Maar het wil idd niets zeggen of je nou elke dag douched of om de dag, soms ga je juist meer stinken als je het elke dag doet omdat dan je lichaam daar aan gewend raakt!

20. maisy

maisy Fanatiek lid

Jun 12, 2006
    4,859
    0
    0
    Ik douche ook sochtends en savonds, mijn kinderen ook allemaal, vind het fijn de dag fris te beginnen en savonds wil ik ook fris naast mn vent liggen, doet hij ook, niet dat ik stink ofzo gelijk want als k ziek ben dan douche ik welles een dag niet maarja dan friemel ik ook niet met mn vent, en alleen omdat je niet"stinkt " betekent niet dat je dan ook automatisch schoon bent, tegen niemand persoonlijk bedoeld btw. Het is voor mij een soort begin en afsluiter van de dag en wij houden van goeie hygiene.
    Tis maar net wat je gewend bent denk ik, enne dat het slecht is voor je huid, nou ja zal wel, kheb nergens last van hoor en mn ukkies ook niet en ik douche al zowat mn hele leven 2 keer per dag, smeer me ook in dan trouwens.

Ligt ook aan waar je vandaan komt lijkt t wel, kheb welles een nederlands vriendje gehad en die doucht idd ook 1 keer per dag ofzo , mijn ex en huidige vriend komen van aruba daar zijn ze daar zowiezo anders in volgensmij.

Share This Page