wij hebben woensdag chinees gegeten en sinds donderdag ochtend ben ik misselijk en kan ik amper wat eten.Het is anders als zwangerschapsmisselijkheid, dat heb ik in het begin gehad. Maar het zet niet door, zou dit griep kunnen zijn of zou de chinees verkeerd zijn gevallen? Mijn man heeft er ook last van in mindere mate. Ik heb gister koorts gemeten en die was 35,8 dus geen koorts.(normaal is temp 35,4 gemiddeld)
Ik zou het nog even een dagje afwachten. Maar als je niet hoeft over te geven en je hebt geen diarree, dan zal het wel van de chinees komen, denk ik. De chinezen staan ook niet echt bekend om hun goede hygiene. Groetjes, Linda
Ik heb er weinig verstand van, maar ik heb begrepen, dat als je voedselvergiftiging hebt, je van alle kanten leegloopt en in mum van tijd nadat je t foute spul gegeten hebt... Ik heb ook wel es begrepen, dat vele buikgriepen eigenlijk voedselvergiftigingen zijn. Maar dat mensen daar niet van op de hoogte zijn. Verder weet ik dat er wel iets heerst, veel mensen nu met buikgriep, spugen en misselijkheid. Dus pik eruit wat jij denkt dat op jou van toepassing is, Eef25.
Ik heb ooit voedselvergiftiging gehad. Ik was doodziek en liep echt leeg. Dus zolang het niet die kant opgaat, hoef je je denk ik niet zoveel zorgen te maken. En de leegloop begint echt heel snel na het voedsel hoor.
meestal is het zo dat als je iets verkeerds gegeten hebt dat je dan toch wel diaree hebt of dat je overgeeft. je lichaam wil dan de verkeerde stoffen afvoeren. ik weet toevallig dat er weer buikgriep heerst. hou het gewoon even in de gaten het kan best zo zijndat het een combi is van zwangerschaps hormoon en klein beetje buikgriep. in het begin van mijn zwangerschap had ik er ook last van... en op een gegeven moment kon ik niks meer binnen houden en heb 2 dagen overgegeven. dat was toen een buikgriepje. veel drinken en let een beetje op je voeding
nou, ik heb samen met mijn man een gruwelijk weekend achter de rug! alles spoot er werkelijk uit, ben 4 kilo kwijt sinds vrijdag! ben nog nooit zo beroerd geweest!En mijn man ook niet.We weten trouwens nu dat t een buikgriep is, oppaskindjes waar ik vorige week was hebben het ook gehad!