Dag meides! Geen idee of ik het op de goede plek heb geplaatst, maar ik heb even een dringende vraag... Ik heb vandaag de flessenwarmer van Prenatal gekocht, (Stoom variant, degene die je ook in de auto kunt gebruiken) Maar ik begrijp er echt helemaal niks van?? Of hij is veel te koud, of hij is veel te en echt veel te heet. Ik houd mij heel netjes aan alle gebruiksaanwijzingen... Ik heb toen maar even Prenatal gebeld. Er is mij toen verteld dat de difrax S-flessen een wat dikkere bodem hebben waardoor ik meer water moet toevoegen aan het apparaat. Oke, ook netjes gedaan. Maar vooralsnog bleef t flesje veel te koud. Heeft iemand hier misschien meer ervaring mee, of tips wat voor flessenverwarmer ik het beste kan gebruiken met de difrax flessen? Alvast super bedankt. Liefs!! xxx
Om dit soort redenen heb ik juist geen flessenwarmer aangeschaft, ik vind het ondingen! Hier gaan een flesje water gewoon mee in een thermosfles....
Ja maar het gaat mij meer om de nachtvoedingen.. Ik wil de voeding klaar kunnen maken, bewaren in de koelkast en dan even snel warm kunnen maken in de flessenwarmer. Als ik even weg zou gaan zou ik het waarschijnlijk ook zo doen (Warm water in de thermo dus)
dat werkt idd voor geen meter ivm met die bodem. Ik had de voeding in andere flessen in de koelkast staan, daar warmde ik ze in op en schonk het over in de s fles. Aangezien ik snachts nergens zin in had had ik savonds gekookt water in de thermofles. Die ging mee naar boven. Schonk 1/3 kokend/ heet water in de fles. Poeder erbij en afvullen met kraanwater tot 180 (in mijn geval dan) Fles prima op temp, ik weinig werk en kind snel de fles
Hier ook geen flessenwarmer gebruikt. Vind het echt niet handig. Ik heb een waterkoker met instelbare temperaturen, waaronder een 40 graden stand. In flesje gieten, poeder erbij, schudden en klaar.
Van Philips Bekijk bijlage 73049 Kost wat ( 80,-) maar dan heb je ook wat. Heeft ook een warmhoudfunctie.
Wow! Gaaf ding! Wil ik ook haha. Ik doe de flessen altijd in de magnetron. Heb eens een flessenwarmer gebruikt maar vond het niets.
Hier gebruiken we de magnetron.. veel sneller en makkelijker en ook wij gebruiken de difrax s flessen
De difrax fles in combinatie met flessenwarmen is echt onhandig. Omdat die flessen aan de onderkant een schroefdop hebben, kwam er altijd tussen dat randje en de fles heet water te zitten. Flessenwarmer is 1 of 2 keer gebruikt en daarna nooit meer. Nu gaat het gewoon in de magnetron, is net zo snel.
Wat een geweldige waterkoker zeg! Wat betreft die flessenwarmer van Prenatal, op welke stand zet je 'm? Hier deden we 'm op die stand met het sterretje, helemaal aan het einde. Niet naar het lampje kijken, maar tussendoor zo nu en dan even schudden en temperatuur voelen. Dan wordt ie niet in 1x te heet. Nu overigens die nieuwe flessenwarmer van Beaba gekocht. Die van Prenatal duurt namelijk wel ff voordat het flesje klaar is.
Fijn ding he die flessenwarmer van Beaba. Ik heb hem ook binnen 30 sec heb je een fle sop temperatuur. Het apparaat is net een Senseo koffiezetapparaat.
@ Desiree/ Jewe: een aanrader dus?? Ik ben nog een beetje rond aan het kijken dus kan wel wat ervaringen gebruiken..
Als je geen magnetron hebt vind ik het zeker een aanrader. Hij werkt precies zoals de Senseo. Water in het reservoir,knopje aan, binnen 30 sec is ie precies 37 graden. Knop ingedrukt houden en het water loopt in de fles, poeder erbij en klaar is kees. Binnen een minuut heb je een flesje dat meteen gedronken kan worden.
Wij hebben geen magnetron dus het lijkt me een goed/ fijn alternatief. Nu zie ik alleen 2 verschillende beaba flessenwarmers op google. Kun je mij vertellen welke jij hebt?