Wij hebben altijd goede ervaringen gehad met de difrax flessen, maar nu, ze blijven maar lekken!!!:x Wat ik ook probeer, als ik mijn kleine meid de fles geef loopt het er gewoon uit aan de onderkant van de schroefdop, zeg maar aan de fles kant, niet de speenkant.. Ik heb hem goed vastgedraaid en alles zit goed in elkaar, maar toch ergens loopt de melk eruit. Vanmorgen de flessen uitgekookt, misschien niet goed schoon dacht ik....... maar ook dit heeft niks geholpen! :x Ik wordt er niet goed van! Ik heb nu maar andere flessen gekocht (gewoon etos eigen merk) weet niet hoe die zijn, maar altijd beter als lekkende flessen dacht ik zo. Heeft iemand dezelfde ervaring, en zo ja wat hebben jullie er aan gedaan???
Ik heb ook een aantal kapotte flessen gehad van difrax maar mijn zoontje wilde alleen de s flessen dus ben ze toch maar blijven gebruiken. Ik heb 2 lekkende flessen gehad en 2 waarvan de hals scheurde en 1 die de hele tijd vacuüm trok. Toen heb ik een mail naar difrax gestuurd en heb voor alle kapotte flessen nieuwe gekregen, super goede service dus.
misschien dat ik ook wel een mailtje stuur, het zijn toch geen goedkope flessen.... Thanx voor de tip
Ik heb geen ervaring met lekkende flessen, wel gescheurde MAar daar heb ik mooie nieuwe flessen voor gekregen van Difrax..
net even gebeld, ik moet een foto maken van de fles, ivm de leverancier en dan krijg ik ws ook gewoon nieuwe flessen!! Dank voor de tip!!
hier al een aantal lekkende flessen gehad van de difrax. Maar me dochtertje wil nergens anders uit drinken.. Maar bij een volgende gebruik ik ze noooooiiit meer! Vreselijke flessen!!!