Hier mijn winkeltje.. Voor foto's even scrollen. Alles is netjes, vlekvrij, nooit in de droger geweest, en binnenste buiten gewassen op 30 graden. Iets anders vermeld ik erbij. Prijzen zijn exclusief verzenden. - 2x puckababy piep: 22.50 per stuk - 1x grijs wit setje Noppies maatje 62: 5 euro excl verzenden - 1x Longsleeve prenatal: new arrival 2010 - Maatje 62 - 2.25 excl verzenden
De letters zijn wat groener als op de foto. Heb mn telefoon een beetje bewogen denk ik. Shirtje van prenatal - maatje 62 Shirtje is maar 3x gedragen, te laat gekocht. Prijs: 2.25
Puckababy Piep 2x Onze kleine past er niet meer in, maar heeft 'm ook niet meer nodig. Na een week of 4 in de puckababy, en af en toe een nachtje in een gewone slaapzak, zijn wij puckababy af.. Wie kan ik er nog blij mee maken?? Ze hebben nauwelijks wat geleden! Het zijn 2 van deze. Het heeft ons nachtrust gegeven!! 22.50 per stuk Nieuwprijs: 39.95
Setje noppies. Maatje 62. Mika is er uitgegroeid, valt klein vind ik. Prijs: 5 euro exclusief verzenden.