hoi ik wild evragen hoe lang het ong duurt voordat d emenstruatie weer op gang komt ik heb de eerste 4 weken borstvoeding gegeven en nu d efles weet iemand wanneer het moet beginnen groetjes anita
Dat is bij iedereen anders. Ik geef nog steeds borstvoeding, maar menstrueerde na 6 weken alweer. Mijn moeder gaf geen borstvoeding en menstrueerde na 4 maand pas weer. Volgens mij kan het nog best een tijdje onregelmatig zijn of zelfs wegblijven.
ik heb 10 dagen BV gegeven en daarna overgestapt op de fles. Het vloeien is na 3 weken gestopt en 2 weken er na had ik mijn menstruatie al.
Ze zeggen ongeveer 4 tot 6 weken na je bevalling dat je dan weer ongesteld zou moeten worden als je geen BV geeft. bij mij duurde het 10 weken. en ik heb geen borstvoeding gegeven. het komt bij mij doordat ik 1 maand te vroeg bevallen ben, en je lichaam "denkt" die 9e maand ook nog zwanger te zijn, en precies 4 weken na mijn uitgerekende datum werd ik ongesteld! Moet je nagaan hoe je lijf reageert op een vroeggeboorte!
heeej dat wist ik niet mijn kleintj is met de 38ste week geboren geldt het dan ook? dat je lijf nog denkt zwanget te zijn
Lucas is 2 dagen "te vroeg" geboren. Watje te vroeg mag zeggen. Maar bij mij kwam het helemaal niet opgang. Op advies van de HA ben ik na 3 en halve maand maar blind met de pil begonnen en ja hoor... raak! precies als voor de zwangerschap. Menstruatie kwam op gang en ik voel me meteen een stuk lichter en lekkerder. Op een 1 of andere manier zit het na z'n tijd toch wel in de weg...
Toen Finn 5 maanden oud was werd ik weer ongesteld. Ik was toen een week of 7 gestopt met het geven van BV, geloof ik.