bibabad ervaringen

Discussie in 'Verzorging' gestart door chiquita1, 18 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoihoi,

ik zit te denken om een bibabad te kopen wij hebben zelf alleen een douche. maar mijn dochter zit er t liefste een uur onder en mijn zoontje loopt er een keer onder door en denkt dan klaar te zijn.

wel vinden ze het alle 2 erg leuk om in bad te gaan maar die hebben we dus niet.
    nu vroeg ik me af of iemand toevallig ene bibabad heeft en hoe deze bevalt. ook of het zwaar is om leeg te maken. etc.

positieve en negatieve ervaringen zijn welkom..

ik hoor graag jullie mening

2. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    wij hebben er eentje, maar nog niet zo veel gebruikt. want de kleintjes zitten nog gewoon in het babybadje wat ik op de grond zet, en daar gaat toch wat minder water in. schoonmaken is ook makkelijker omdat ik het gewoon omkiep en er een doekje doorhaal
    ik denk dat we het bibabad wel gaan gebruiken als ze wat groter zijn en de jongste ook langer in bad wil blijven.
    voordeel is dat je het bad in de wasmachine kan gooien. het neemt ook niet veel ruimte in beslag, maar jemoet het wel ergens neerzetten. en je kan het niet nadrogen, wat bij een hard badje wel kan.

veel mensen zetten ook een grote speciekuip neer (die je ook in het wit hebt) daar moet je dan wel ruimte hebben om op te bergen.
    of gewoon een opblaasbadje van enkele euros

een bibabad is een stuk duurder, maar bevalt het niet dan zet je het op marktplaats. er word daar best behoorlijk op geboden.
    al koop ik het zelf liever nieuw. de wij jonge ouders heeft ze wel eens leuk in de aanbieding, en word dan bij je thuis bezorgd. soms met extra ballen voor in bad

3. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Wij gebruiken het bibabad elke keer dat ze in bad gaat. ik vind het een ideaal ding. neemt geen ruimte in als ie opgeklapt is en ze heeft een heerlijk groot bad. Vind het een aanrader!

4. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Zeker een aanrader, zeker als je maar een kleine douche hebt.

5. lisanne1204

lisanne1204 Actief lid

19 jul 2008
    243
    5
    18
    Vrouw
    wij hebben een zitbad gehad van opa en een plezier dat ze nu heeft in bad in het babybadje wou ze niet meer

6. 894hi

894hi Niet meer actief

hier geen bibabad maar ik kwam net wel dit tegen op internet

BabySuperSale

mischien is dat wat ?

7. stamboom

stamboom Bekend lid

17 nov 2006
    657
    2
    18
    ziekenverzorgster
    spijkenisse
    Hier ook een biibabad en ze gaan er zeker niet iedere dag in, maar toch wel regelmatig. Het is idd. wel even een gedoe met vullen en opruimen enzo, maar ze vinden het wel geweldig hier. Ze kennen er hier ook prima samen in en als mijn zoontje straks wat groter is gaat dat ook nog prima. Van de zomer hebben we hem buiten op het balkon gebruikt toen het warm was. Inmiddels het zeil ook al een keer gewassen en is prima gebleven. Het is idd. even een aanschaf, maar hier groot plezier!

Deel Deze Pagina