Ons dochtertje begint groot te worden en wil graag wel een badje voor haar. Vind ik leuker dan onder de douche. Heeft iemand ervaring met de biba badjes? Ik twijfel welke ik t best kan nemen/welke het meest handig is..
wij hebben een verstelbaar badje, maar tot nu toe nog niet versteld. Persoonlijk vind ik het een geweldige uitvinding. Mijn dochtertje vindt het ook helemaal leuk in haar badje.
ik lees ook mee want wil ook een biba bad. nu ligt ze nog in een badje met steun maar als ze dalijk wat groter is vind ik een biba bad wel leuk (we hebben geen ruimte voor een normaal bad helaas) en dat vind ik dit wel een goeie oplossing.
Wij hebben ook een biba bad (een niet verstelbare versie). Onze 2 kids (1 en 3) vinden het heerlijk en passen er ook goed samen in. Voor mensen zonder bad is een biba bad ideaal. Een aanrader dus.
Ik denk dat ik m morgen maar ga kopen bij babydump. Zag dat er nu 20% korting op zit. Twijfel alleen nog welke versie ik moet nemen.
wiuj hebben ook geen bad, mar onze kids zitten in een cementkuip. dit gaat prima, ik kan m niet inklappen en er zit geen stop in. maar wij hebben wel ruimte om m in de douche op te bergen. kosten 17,50 euro.
wij hebben ook een bibabad de verstelbare met prinsessen print. wat ik het voordeel vind van de verstelbare is dat je hem zo groot kan maken als jou douche kabine is. wij hebben er lang over nagedacht maar ben blij dat ik hem gekocht heb ze speeld er iedere dag in je laat het bad leeg lopen droogd hem even goed af klapt hem in en klaar. ideaal!!
Ik heb de niet-verstelbare met kikkerprint. In elkaar zetten was evn gehannes, en je zou hem ook makkelijk weer uitelkaar kunnen halen, maar euh...ik waag me er niet aan. In het bad zelf is een gat uitgehaald waar je de stop in moet draaien, dat werkt voor geen meter. Gat is te groot waardoor er dus elke keer water uit lekt. We moeten de stop echt rechtop plaatsen, anders ishet bad in mum van tijd leeg. En het wordt steeds erger. Dat is wel echt een minpunt.
wij hebben de ultralight (met kikkerprint) ik vind hem het geld dubbel en dwars waard we hebben hem nu bijna een jaar en hij wordt veel gebruikt, en hij kan zo in de wasmachine als het moet (nog maar 1 keer gedaan)
wij hebben het gat er zelf in moeten knippen dat vonden we wel een beetje eng maar hier lekt hij niet
wij hebben vorig jaar het verstelbare bibabad met prinsessenprint gekocht, er werd verteld dat het in elke douchebak zou passen.... nou de onze dus niet......:x We hebben wel zón hoe douchebak (dus geen vierkant, er werd verteld dat dit geen probleem zou zijn, krijg hem er echt niet in hoor op welk formaat dan ook) heb hem op de jonge gezinnen beurs gekocht, hier ga ik morgen weer naar toe dus zal ik nog eens vragen. Heb het wel vaker gebruikt naast de douche, maar dat leegmaken is dan zulk gesleep. Onze douchebak is ook nog eens een groot formaat voor een hoek douche. Maar als hij zou werken, echt ideaal!! zeker zijn geld waard!
hoi luvv, ik ben nieuw op deze site en ook op zoek naar een bibabadje voor mn kleine meiden van 8 maanden en 2 jr... ik heb al veel info gevonden op de site mrkidsproducts en denk dat ik m daar ook ga bestellen met een gratis driewieler drbij, maar weet nog niet zeker welke... ik denk wel dat de ultralight kikker erg klein is in vergelijking met de verstelbare versies en dat er niet zo makkelijk 2 kids inkunnen... dus ik ga maar voor de wit verstelbare.... wie heeft er nog meer ervaring met een bibabad? groetjes Christa
hoi luvv, ik ben nieuw op deze site en ook op zoek naar een bibabadje voor mn kleine meiden van 8 maanden en 2 jr... ik heb al veel info gevonden op de site mrkidsproducts en denk dat ik m daar ook ga bestellen met een gratis driewieler drbij, maar weet nog niet zeker welke... ik denk wel dat de ultralight kikker erg klein is in vergelijking met de verstelbare versies en dat er niet zo makkelijk 2 kids inkunnen... dus ik ga maar voor de wit verstelbare.... wie heeft er nog meer ervaring met een bibabad? groetjes Christa
kan er niets anders van maken dan geweldig!! Wij hebben de verstelbare (met prinsessen rand) het kikker model is heel klein voor 2 kindjes zeker als ze straks wat groter zijn, en je kunt het niet makkelijk inklappen. Wij hebben het een klein beetje aan moeten passen ivm onze halfronde douche, ze hebben me tips gegeven op de jonge gezinnenbeurs hoe het beste te gebruiken bij onze douce (had hem namelijk het jaar ervoor al gekocht, maar kreeg hem niet passend, de oplssing was super simpel...) Hier echt super! Heb net de stop er uit getrokken, speeltjes uit gekieperd en in ingeklapt, klaar is kees, kunt hem ook gemakkelijk wassen!