Help, wat doe ik hiermee?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Dolce, 2 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dolce

Dolce Nieuw lid

2 dec 2010
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit eigenlijk al een 2-tal maand met iets verveeld. Het is begonnen toen mijn dochtertje in de maxi cosi tobi autostoel mocht ipv in de cabriofix (rond haar 10 maand). Iedere keer als ze in die autostoel zit, maakt ze zo van die 'fietsbewegingen', maar echt redelijk hevig. Op de duur is haar hoofdje helemaal rood, ze zucht erbij, .... En sinds vorige maand doet ze dit ook in haar bugaboo. Ik vraag me af of dit wel normaal is. Deze namiddag was ik boodschappen gaan doen met haar, en heb haar van pure miserie uit de buggy moeten halen. Ik schaam me dood als ik zo aan de kassa moet aanschuiven enzo. De blikken van de mensen :( Ik weet echt niet wat ik hiermee aan moet. Ze is nog zo kleintjes (nu 1 jaar), als ik nee zeg terwijl ze bezig is luistert ze hier natuurlijk niet naar. Weet wel dat dit 'natuurlijk' is maar zo in het openbaar. Ik ga binnenkort het huis niet meer uitdurven zo... Wat doe ik hiermee, twijfel om eventueel eens de kinderarts te spreken hierover of zo... Graag enkel serieuze reacties aub, zit hier echt wel mee verveeld...

2. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    ghehehe moet heel stiekem lachen om je berichtje..

Heb die wel eens vaker voorbij zien komen.

Je meisje vind het blijkbaar prettig en ze is helaas nog niet op de leeftijd om te snappen dat het openbaar niet kan/mag.....

Weet je heel zeker dat er niets klem zit dat het echt niets pijnlijks is voor haar?

Wat je kunt proberne is het blijven verbieden...of haar anders in de wagen of autostoel proberen te zetten....maxi cosi tobi kan je toch in ligstand kantelen? en de bugaboo...misschien eens kijken hoe het gaat als je de riempjes ofzo wat losser doet? zodat het niet kan wrijven hahahaha.

succes ermee meis...kan me indenken dat je het heel vervelend vind.. (hier lag dochterlief rond die leeftijd altijd op haar knieen te kreunen...en dan wippen met de kont naar voor en achter...totdat ze helemaal rood was en echt bezweet zelfs hahaha...die had er zin in.......)

gelukkig is het over gegaan....en ik denk niet dat het iets is waarvoor je naar de arts moet...behalve als het iets met ontlasting zou zijn of als ze pijn ozu hebben in die houding in de stoel en bugaboo... maar aan je verhaal lees ik niet af dat het pijn is...eerder fijn voor haar....gehhehe....(sorry!!!)

3. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Als het echt niets lichamelijks is zou ik er geen aandacht meer aan schenken. Mijn dochter maakte rond die leeftijd vaak een heel vreemd geluid, van achter uit haar keel.. leek wel een monster en vooral in de supermarkt. Lekker boeiend wat andere mensen vinden, ieder kind heeft wel z'n ticks en gaat vanzelf weer over.

4. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Als er inderdaad niks lichamelijks is, denk ik dat je in een fase terecht bent gekomen die gelukkig ook weer overgaat.
    Aaron heeft het ook een tijd gehad: niet in de eetstoel, autostoel, buggy. Alles wat zijn bewegingsvrijheid beperkte.
    Inderdaad geen aandacht aan schenken of proberen af te leiden. Gaat vanzelf weer over.

5. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    deze is heeeel herkenbaar monstermoppie noemde ik haar dan:D

6. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    maar om op ts te reageren

we denken als ouders al snel dat iets gek is natuurlijk
    maar schijt hebben aan iemand die er naar kijkt hoor!

hun kinderen hebben nooit gegild
    hun kinderen hebben nooit gek gedaan
    het is altijd bij een ander

7. KleinWondertje

KleinWondertje Niet meer actief

Proberen af te leiden en anders lekker laten gaan. Ik heb een vrij driftige dame en die zet het nog weleens op een gillen als we in de rij staan bij de winkel. Ik heb me er ook druk omgemaakt, thuis gebleven, maar kom op. We zijn echt niet de enige hoor en wat maakt het jouw uit wat een ander denkt. Je kindje ontdekt dingen en ja als dat buiten de deur gebeurd is dat zo.
    Mijn dochtertje heeft het overigens ook gehad, maar dan thuis, idd ook op handen en knieen en maar doorgaan.

8. Dolce

Dolce Nieuw lid

2 dec 2010
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alvast blij te horen dat ik niet de enige ben... laten we dan maar hopen dat deze fase snel voorbij is (2 maand is al lang genoeg). Heb de tobi al in alle standen gezet, helpt niks. En het riempje tussen haar beentjes van de bugaboo staat helemaal los... blijkbaar is het 'fietsen' alleen al fijn ;)
    Als er nog mensen zijn met 'ervaring' hierin, hoor ik het graag. Alvast bedankt voor jullie steunende antwoorden :)

Deel Deze Pagina