Bibabad, ja of nee?

Discussie in 'Verzorging' gestart door Amethist, 19 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Bibabad aanschaffen, ja of nee?

1. Ja

2. Nee

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. linde90

linde90 Niet meer actief

Hier via marktplaats gekocht voor een redelijk bedrag, nieuwe zak gehaald en nu een dolblij kindje in bad.
    Echt een aanrader!!

2. manoontje

manoontje Bekend lid

13 jan 2011
    839
    10
    18
    Noord-holland
    Hier ook een tevreden gebruiker van het Bibabad.
    Wij hebben zelf alleen een inloopdouche en geen ruimte voor een vast badje.
    Ik vind het ideaal dat je hem kan inklappen en dat hij dan weinig ruimte inneemt. Mijn zoontje geniet er echt van.
    Het is inderdaad zo dat je de babyring niet kan vastplakken aan de onderkant, maar ik hield hem altijd gewoon vast. Je moet er zowiezo toch bijblijven dus dat vond ik geen probleem.
    Ik was de zak ook niet wekelijks of zo, alleen als ik eraan denk en heb ook nooit last van schimmel gehad. En ik heb hem nu al zo'n 2 jaar. Inderdaad wel veel ringen die je los moet maken bij het afhalen van de zak. Maar aangezien je dit niet dagelijks hoeft te doen vind ik dit ook wel meevallen.
    Vind het ook wel handig dat je meerdere standen hebt. Dus als ze klein zijn kan je hem wat hoger zetten en dan heb je ook minder water nodig.
    Het laten leeglopen is wel een klein klusje, hij loopt nooit vanzelf helemaal leeg. Maar goed, het laatste restje giet ik er dan zelf uit. Vind ik niet zoveel moeite.

Het enige echte nadeel vind ik dat hij (ondanks de anti slib pootjes) regelmatig schuift over onze tegels en dan vanzelf uitklapt of omvalt. Maar ach, daar tegenover zoveel goeds.

Deel Deze Pagina