Bibabad? of flexibath?

Discussie in 'Babyuitzet' gestart door Darinka1, 15 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Darinka1

Darinka1 Bekend lid

21 nov 2010
    504
    10
    18
    thuis
    #1 Darinka1, 15 mei 2014
    Laatst bewerkt: 15 mei 2014
    Hej iedereen,

Onze dochter begint een beetje te groot te worden voor haar babybadje (blijft niet meer zitten wil altijd rechtstaan enzo)
    Nu hebben wij echter enkel een douche, aangezien ik vroeger als kind gek was op in bad gaan en spelen zou ik een Bibabad willen aanschaffen.
    Wij zouden dan waarschijnlijk voor de grootte gaan die tot 90 cm kan uitgeschoven worden.

Wat is jullie ervaring ermee? vinden de kindjes het een beetje leuk? is het veel moeite om op te zetten en af tebreken? Kan je het makkelijk uitkuisen?

Of vinden jullie het flexibath van Stokke beter/handiger?

Groetjes

Darinka

2. Purified

Purified Fanatiek lid

28 mrt 2013
    1.223
    1
    0
    Ik heb hier een flexibath van Stokke voor mijn meisje van 3. Ik vond hem aanzienlijk goedkoper, en handiger. Flexibath is klein en kun je overal inklappen. Bibad is groot ingeklapt en je moet er maar plek voor hebben.

Flexibath bevalt prima, ook al is het wat aan de kleine kant. Denk dat ik volgend jaar een bibabad koop.

3. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Ik heb geen vergelijkingsmateriaal, maar wij zijn al 5 jaar erg tevreden met ons Bibabad. Heerlijk ding! Onze oudste kan er nog prima inzitten met zusje.

Over de ruimte die hij inneemt. Tja, wij hebben 2 haken aan de muur gemaakt in de badkamer en daar hangt hij gewoon. Voorheen stond hij naast het badkamermeubel geschoven. Is wel een groot pakketje, maar wel vrij plat.

4. Debbie81

Debbie81 Fanatiek lid

13 nov 2011
    1.338
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook bibabad, wil niks anders. Echt ideaal.
    als het bad droog is schuiven we hem naast de kast in de baby kamer. Geen idee nog waar ik het gaat laten als we de kamer weer nodig hebben maar het is heel plat in te klappen dus dat moet wel ergens lukken.

5. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Hier ook een bibabad, dat is leuker voor vanaf dat ze kunnen zitten. Hier hangt hij gewoon over de stang van het douchegordijn, de andere hoek valt tegen de muur.

6. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Absoluut biba bad !

7. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Hier een opblaasbad a 18 euro. Voldoet prima. Mn 3 jarige heeft nog ruimte over en ze zitten er bijna altijd met zn tweeen in en dan nog ruimte over.. Hij neemt ook weinig ruimte in. Vind de prijs van zo'n biba bad echt belachelijk en het ook niet waard.
    Ik heb deze:
    Is hoger dan een standaard baby zwembadje voor buiten. Echt een superding.
    bol.com | Baby Zwembad | Speelgoed

8. Darinka1

Darinka1 Bekend lid

21 nov 2010
    504
    10
    18
    thuis
    @ Damay77. Laat jij dan elke keer de lucht uit het badje?
    Duurt het lang om op te blazen?
    Ik vind het Bibabad inderdaad ook nogal aan de dure kant maar ML vond het Bibabad er beter uitzien dan het flexibad misschien het opblaasbadje eens voorstellen.

9. Jenala

Jenala Fanatiek lid

16 apr 2010
    1.906
    60
    48
    Wij hebben het bibabad sinds de 2de verjaardag van mijn dochter. Daarvoor een gewoon opblaasbadje, maar die liep toch steeds leeg.
    Het bibabad is hier echt een hit. Dochter kan er nu nog languit op haar buik in liggen. Het is een vrij groot ding om op te klappen idd, maar wij hebben hem gewoon tegen de muur aan staan naast het badkamer meubel.
    Je kan hem op 60 graden wassen in de wasmachine. Maar het in en uit elkaar halen vind ik wel een flinke klus. Maar goed, dat hoeft niet iedere week.

Wij zijn er in ieder geval heel erg blij mee. En mn dochter gaat het liefste zo'n 4x per dag in bad, haha.

10. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    ik laat hem gewoon opgeblazen staan. op zn kant tegen de muur/op zolder whatever. k heb hem zelf opgeblazen en ik was niet van plan om dat elke avond te gaan doen:)
    je kan hem natuurlijk ook oppompen met een voetpomp. er zit een stop in de bodem dus je hoeft niet te zeulen met emmertjes om hem leeg te halen. (zoals bij een gewoon opblaasbadje voor buiten).
    en voordeel, je kan deze ook buiten gebruiken. nee, ik heb er absoluut geen spijt van. en mijn uit de kluiten gewasse 3 jarige ligt lekker languit. dus groot genoeg.

Deel Deze Pagina