Hoi Meiden, Even een vraagje, ik heb sinds gister een soort van bibbering in m'n baarmoeder. Alsof ze spastisch is ofzo. Een vibererend gevoel , zeg maar Wie herkent dat? Liefs Nies
Hoi Elvira, Dank je. Tis een beetje moeilijk uitleggen hoor, je voelt wel eens dat je darmen wat spastisch reageren , nou zo voelt het ongeveer.Onderin m'n buik, net boven m'n schaamstreek. Voelde het gisteravond in bed ook al, zo vreemd. Beetje van slag ofzo denk ik. Liefs Nies
Ja dat denk ik ook, ik dacht eerst dat ik m'n riem te strak had aangetrokken ofzo Maar die heb ik vandaag niet omgehad, dus daar lag het ook niet aan. Nah, het zal wel overgaan
Vast wel...of misschien toch gewoon een megavroeg symptoom..zou leuk zijn. Leuke foto's in je album trouwens....
Ja dat zou heel leuk zijn Dank je wel, jij ook trouwens, erg mooie trouwjurk ook. Romantisch hoor ! Zit nog steeds op een aanzoek te wachten
Dank je...nou ik ben erg geemancipeerd Heb zelf maar gevraagd, want als ik op hem had moeten wachten hahahaha
Hahahaha, nou mijne heeft al een paar keer gezegd dat ie vind dat mannen de vrouwen moeten vragen , dus ik vraag niks, stel je voor dat ie nee zegt Hij heeft al vaker aan gegeven te willen trouwen maar van een aanzoek komt niks terecht hahaha. We wachten rustig af.
Wie weet wordt je wachten snel beloond Gewoon vaak genoeg over trouwen hebben, misschien gaat er dan een lampje branden
Ja precies, ik ben er op dit moment niet echt mee bezig hoor. Zou het wel leuk vinden maar ben nu bezig met andere dingen Zal es vragen of ie aan de foliumzuur wil hahaha
Haahaha daar trap die van mij niet in....slikt heel af en toe een tarwekiemcapsuultje, omdat ie dan toevallig naast me staat. Maar ja die enkele x heeft echt geen effect... Gaat hier wel erg off topic worden Sorry mods...
hoi Nies, ik weet niet of je dit bedoelt hoor maar ik had en heb af en toe dat het lijkt te borrelen in m'n baarmoeder, lijken wel luchtbelletjes ofzo, jeetje is idd moeilijk te omschrijven zeg, ik weet niet of je hier iets aan hebt???
Ik heb dat ook. Wij gingen vroeger altijd kikkervisjes vangen en dan had je die visjes in je hand en dan lagen ze te spartelen. zon gevoel is het. Net of er allemaal kikkervisjes heel hard aan het zwemmen zijn in je buik!! (misschien stom uitgelegd maar ik voel het zo) Of vlinders i je 0nderbuik!
Ja idd Neeltje, een soort van bubbeltjes gevoel, het lijkt wel spastisch, heb het vandaag ook een paar keer gehad. Als het het zelfde is als wat jij hebt/had dan word ik toch een klein beetje blij hoor ! Dank je wel dat er even op gereageerd hebt! Liefs Nies
Ja daar kun je het ook mee vergelijken, idd. Het is geen rotgevoel, in tegendeel juist, het voelt juist helemaal niet als eng ofzo. Liefs Nies
ik heb dat gevoel ook iedere maand..is meestal net nadat ik juiust ongesteld ben geworden maar ook wel later in m'n cyclus.