ik heb dat gevoel dus sinds vandaag... dat en buikpijn onderin mijn buik het drukt tegen mijn schaambeen. moet pas 9 mei ongi worden (mijn banner klopt niet, want heb een cyclus van 35dgn of zo) geen idee wat het is, maar lekker is anders groetjes babs
Hallo allemaal, Ook ik herken het gevoel van zwemmende kikkervisjes in de onderbuik. Heel vreemd en nooit eerder gehad...(ben trouwens moeder van een zoon van vijf). Ik kan het gevoel ook totaal niet plaatsen, het borrelt erop los en voelt heel apart. Afgelopen weekend (zaterdag) had ik ook een beetje licht rose bloedverlies. Dit heb ik normaliter ook nooit tussen 2 menstruaties.. Heeeel vreemd! groetjes, Kris
Hoi Nies, Ik herken het wel, mijn nod is 12 mei en heb sinds vorige week ( sinds mijn eisprong) van die vlagen dat ik een bibber voel in mijn baarmoeder, soms voelt het alsof er duizende miertjes door je onderbuik lopen?!?! ( zeg ook maar wat ik voel hahahahaha). Heb jij ook het gevoel alsof er een spier samenstrekt in je baarmoeder? en borrelende buik? en af en toe een steek aan de linkerkant van je onderbuik? het kan twee kanten uit... ik hoop dat het goed nieuws is voor je. Liefs Najet
Hai Nies, Thanks! Het borrelt er in ieder geval flink op los Kan me bijna niet voorstellen dat ik misschien wel zwanger ben...heb namelijk 2 miskramen achter de rug (november 05 en januari 06) Ik wacht gewoon rustig af, al lijkt het wel alsof ik van NOD naar NOD leef Ik duim ook voor jou! groetjes, Kris
Ja haha heb ik ook wel gehad! Dat is echt een megavaag gevoel! Geen ideen waar het vandaan komt, maar volgens mij is het volkomen onschuldig.
Hoi Kris, Hé wat vervelend voor je de miskramen En je hebt gelijk hoor, je leeft idd van nod naar nod. En iedere maand is het weer net zo spannend. Ik heb al twee zoontjes waar ik heel gelukkig mee ben en er is in ons hart nog een plekje voor een kindje. Dank je wel voor het duimen draaien. Hou je me op de hoogte hoe het met je gaat en of het deze maand toch raak is? Liefs Nies
Ha Nies, Tuurlijk houd ik je op de hoogte. Heb nog maar kort geleden dit forum ontdekt en ben al een beetje verslaafd.. In het kort mijn verhaal.. Ik heb ook een zoontje en wij verlangen ook naar nog een kindje. We hebben er lang over nagedacht (onze zoon wordt bijna zes). Na de geboorte van onze zoon heb ik (we) het erg zwaar gehad (PND) en destijds dacht ik "dit nooooooit meer". Mijn ha zegt dat het bij een volgende zwangerschap niet weer hoeft te gebeuren maar die zekerheid heb je nooit. Vandaar dat er best veel leeftijdverschil tussen onze zoon en een mogelijk volgende kindje zal zitten. Het feit dat we al een kind hebben maakt het er soms wel makkelijker op. Ik weet dat ik zwanger kan worden en een zwangerschap kan voldragen. Dat geldt ook voor jou. Als ik soms andere verhalen hier lees, ben ik daar tenminste blij om. Het lijkt me vreselijk om bijvoorbeeld erg lang te moeten wachten op je eerste kindje. Ik was namelijk best snel zwanger van onze zoon (paar maanden). Maar goed, moeder natuur doet haar werk en ik blijf er in geloven. Mijn zoontje verlangt ook naar een broertje of zusje "maham, zit er al een baby in je buik?" We hebben het er niet echt met hem over en hij weet ook niks van de miskramen. Hij wordt er veel op school mee geconfronteerd (vriendjes met broertjes en zusjes en baby's die geboren worden..). Gelukkig hebben we het heerlijk met ons drietjes en daar geniet ik ieder dag van!! Nu maar eens naar bed... liefs, Kris
Hallo, Ik heb dit een paar dagen gelden ook gehad, hiervoor nog nooit eerder. Maar ik had gisteren ongi moeten worden, m'n temp is ook gedaald, maar nog niks, wel lagere temp dus ik baal, als de test negatief is laat me het dan maar worden. Ik dacht ( en hoop eigenlijk stiekem nog steeds) dat het een voorteken was, afwachten maar.. succes!!
Hoi Kris, Das wel fijn he, dat je tenminste weet dat je kindjes kunt krijgen. Ik heb me daar voor de eerste ook mega zorgen over gemaakt. Het leeftijdsverschil tussen mijn twee zoons is ook groot, de oudste is 11 en de jongste is net 4. En mochten we er nog een kindje bij krijgen dan is het verschil tussen de jongste en oudste wel 12 jaar! Heb daar lang over moeten nadenken hoor, hoe het zou zijn met een tiener en een baby. Maar als ik zie hoe lief mijn oudste voor z'n kleine broertje is dan smelt ik en dan hoef ik er eigenlijk niet meer over na te denken. Ik heb het er wel met 'm over gehad, hij vind een zusje wel erg leuk, maar een broertje mag ook We zullen wel zien. Wel erg vervelend dat je een pnd hebt gehad, ik kan me voorstellen dat je er even niet aan moet denken vlak daarna. Maar je ziet het , gevoelens kunnen veranderen, gelukkig. Als je het leuk vind dan kun je me een pb sturen en dan kunnen we misschien mailadressen uitwisselen.Leuk om gewoon even te kletsen Moet je maar even zien! Liefs Nies
Hoi Lady Tally, Ja dat heb ik ook hoor, als je zeker weet dat het toch niks word laat die ongie dan maar komen, en dan moet je niet eerst 2 weken extra hoeven wachten! Ik hoop voor je dat het raak is meid! Ik weet echt niet of een trillende baarmoeder op een zwangerschap kan duiden. Neeltje herkende het wel, en zij is zwanger Een ander heeft het weer vlak voor de menstruatie....dus het kan alle kanten op! Liefs Nies
Hoi Nies, Ik herken het ook. Ik heb het vorige maand een aantal dagen gehad, na mijn menstruatie. Ik heb vorige maand slechts 2 dagen gebloed, en daarna begon dat gebibber! Heel raar gevoel inderdaad. Maar bij mij wees het op niets uit, was al ongesteld gewees. Maar ik hoop dat het bij een goed voorteken is! Liefs Loes
Hai Nies, Hoe gaat ie?? Was even een tijdje offline. Ik heb je (geprobeerd) een pb te sturen. Weet niet zo goed hoe het werkt, zie 'm namelijk niet staan in verzonden items Is ie aangekomen?? liefs, Kris
Hai Nies!!! En en? ik moest net aan je denken... vandaag kun je testen... hoe is het ermee? Ik hoop het zo voor je! Liefs Najet
Hai, Zoals je ziet... heeft mijn lichaam een spelletje met mij gespeeld Ben er weer helemaal klaar voor hihihihi..op naar de volgende ronde! Liefs Najet
Hallo, Bij mij burrelt het heel vaak in de buik, mar dacht wel vorige maand dat mijn baarmoeder een klokkenspel leek als ik links ging liggen leek het net diekant allemaal op te bewegen en andersom ook. Maar ik ben nu dus wel zwanger, na dat gevoel te hebben gehad ook al liet die zwangerschaptestje steeds negatief zien pas na ruim een week overtijd (op een cyclus van zo'n 38 dagen) eindelijk positief, de volgende dag nog eens gedaan en gelukkig nog steeds, wel beetje onwerkelijk allemaal was al sinds juni 2005 bezig. Hoe staat het nu met Nies en Lady Tally ervoor jullie staan beide op overtijd, weten jullie al meer?