Ik heb hem en ik vind hem ideaal. Wij hebben geen magnetron dus we wilden een snelle en makkelijke flessenwarmer. Binnen 30 sec is je water op de juiste temperatuur. Je drukt de knop in en je water stroomt in je flesje poeder erbij en klaar is kees binnen 1 minuut. En ik vind hem er ook leuk uitzien op het aanrecht, niet belangrijk wel leuk.
Zo dat ziet er handig uit zeg! Ik heb nu de Bib secondes en die is al snel... dit nog sneller. Ik houd hem in gedachten.
Ja deze is geschikt voor elke fles. Omdat het water er vanboven af in loopt. Hij werkt eigelijk precies op de zelfde manier als een senseo koffiezetapparaat.
Ik baal echt dat ik 2 weken terug een andere flessenwarmer heb gekocht. Is deze ook handig voor het verwarmen van bv melk?
Geen ervaring mee maar lijkt me iedeaal voor de flessen mama's mijn meisje krijgt borstvoeding.. en afentoe een flesje.. en het is nog al een gestuntel papa en de fles maken haha
Ja je kan er ook melk en potjes in verwarmen. Duurd wel wat langer want dan zet je hem bovenin in het bakje met water en verwarm je hem zo op. Het bovenstuk kun je er ook afhalen waardoor die makkelijk is mee te nemen.