Zijn er nog vrouwen die aan nummertje 2 gaan beginnen en hun kilootjes nog niet kwijt zijn van nummertje 1? Myrthe wordt vrijdag 1 jaar en we hopen van dan af aan snel weer zwanger te zijn. Nu heb ik nog 4 zwangerschapskilootjes en ben ik absoluut nog niet strakker geworden. Het ging er maar niet af door midner te snoepen en door mijnw erkuren lukte groepssporten niet. (alleen = bwaah). Ik heb zo'n schrik de volgende keer echt wel heel zwaar te worden. Ben van 72 tot 86 gegaan en weeg nu nog 76 als er daar deze keer ook 14 bijkomen, dan zit ik aan 90kg ! Heeeelp. End an alles nog strak krijgen, lukt dat wel wanneer ik er nu niets aan heb gedaan? Pffff, wordt er gek van!
agggg. dat komt vast wel goed joh! daar zou ik me helemaal niet druk over maken, zie je na die tijd wel weer toch? ik vind het opzich ook zonde om er nu al heel erg druk mee bezig te zijn, ik ben van 64 naar ong. 85kg gegaan! een daar is er nu nog maar 10kg van af ik zit nu op 75kg, en baal daar natuurlijk ook ontzettend van...maar ja als ik dan kijk wat ik er voor heb gekregen...en tuurlijk zou ik dolgraag weer lekker slank willen zijn, maar ik wil ooit in de toekomst ook nog wel dolgraag een kleintje erbij...zonde toch om nu al die moeite te doen, en strax weer lekker dik, kun je beter na die tijd over nadenken! haha gewoon proberen goed en gezond te eten en niet te veel te snoepen (heeel moeilijk ik weet het), en tja het het sporten....ik ben der ook nog niet mee begonnen hoor, ik kan het gewoon niet opbrengen pffffffffff liefs emmie
Ik was na de eerste ook niet zoveel afgevallen... was na 11 maand weer zwanger en nu 7 maand na nummer 2 zit ik op het start gewicht van nummer 1. 1 kilo eronder zelfs... heb er verder niks voor hoeven doen. Komt gewoon omdat het nu een stuk drukker is denk ik. Strak krijgen dat gaat mij niet lukken hoor... vooral de 2de zwangerschap heeft er bij mij wel ingehakt lichamelijk maar ik zit er niet mee. Ik heb 2 kids gedragen en geef nu 17 maand bv in totaal... ik vind het niet meer dan normaal dat je dat wat kan zien.
Ik ben ook zwanger van de tweede met nog kilootjes van de eerste.. Ik vond het wat flauwe kul om alles er weer af te krijgen terwijl het er toch allemaal weer bijkomt. Je huid en lichaam blijven aan het krimpen en rekken. Lijkt me ook niet echt gezond. Ik zie straks wel hoe het gaat. Dan maar weer flink sporten en een beetje op mijn eten letten. Komt het vast wel weer (redelijk) goed. Mijn oude figuur krijg ik toch niet weer terug en dat hoeft ook niet, want ik ben MAMA!
Tja dat heb ik ook. ik ben eigenlijk altijd te zwaar geweest. ben door icsi zwanger geworden,toen weegde ik 85 kilo.woog eerst 95 en moest afvallen voor behandling, toen ik zwanger werd was ik 89 door de hormonen weer. Ik woog op laatste 104 ! en dat met 1.68 TE veel dus. Nu weeg ik rond de 84. Ik wil wel kwijt,maar lukt niet echt.Toen ik moest voor ziekenhuis had ik herbalife,holp goed, maar ontzettend duur Zeker vind ik het erg,wil natuurlijk liever kilootjes eraf. MAAR ik heb een kindje, dat zonder icsi nooit gelukt is, en dat is voor mij meer waard dan de kilootjes. groetjes
hmmm ik heb ook dit dilemma, mijn dochtertje is nu 6 maanden en er plakken zo'n 4 kilo teveel nog aan. Wij willen graag eind dit jaar zo'n beetje gaan voor 'n 2e kindje.. Het verhaal van zeeuwsmeisje geeft moed haha! Ben nu toch een beetje aan het lijnen, en om de dag op de crosstrainer.. Mijn man vindt het grote onzin en zegt ook steeds: joh, straks ben je toch weer zwanger, maak het jezelf niet zo moeilijk... Maar ik ben ergens toch wel bang dat het na een tweede zwangerschap nog veel en veel moeilijker kwijt te raken is...