Misschien ben ik wel heel erg blond, maar aan de houder van de Bibi fopspeen zit een langwerpig ding en ik heb geen flauw idee waar dit voor is, wat ik hier mee moet/kan. Iemand hier enig idee?
Die is volgens mij alleen maar om de speen recht in zijn verpakking te laten zitten. Je kunt hem er gewoon afhalen en weggooien.
Het lijkt idd of je het ding ergens op kan klikken, maar dat lukt dus niet. Bij spenen met ring kan je de ring ertussen klikken. Dat is het enige wat ik ontdekt heb wat je ermee kan.
mijn man zei dat ie zo aan zijn broekriem moest passen geen idee, ik vind het onhandig dus gooi het ook weg vind het wel doelloos btw dat er bij iedere speen weer opnieuw zo'n hoesje zit
ha ha.... ik ben niet blond en ik heb een jaar geleden ook deze vraag gesteld hier op het forum. ik kreeg toen als antwoord : 1. om hem goed in de verpakking te laten staan 2. om op te hangen aan je rekje in de koelkast. Ik heb hem zelf eraf gehaald en de beschermdop gewoon gebruikt zonder dat rechte dingetje.
"Vroeger" werd altijd geadviseerd om de schone flessen, spenen (van flessen en fopspenen) en kolfspullen in de koelkast te bewaren. Veel mensen doen het overigens nog steeds.
ik bewaar het rechte stuk wel. als ik namelijk een speen in mijn tas doe met ring en zonder dat rechte stuk blijft de ring regelmatig ergens achter haken, waardoor de speen zonder beschermhoesje in mijn tas rondzwerft. als ik de ring in het rechte stuk vastklem gebeurd dit niet
Waarom zou een speen in de koelkast moeten dan ..... hior even een reactie op je vraag........ Onze kraamhulp adviseert ook om je babyfles na het gerbuik goed om te spoelen/ af te wassen en te bewaren in de koelkast. Ivm. de baceriën. Misschien geldt dit dan ook voor de fopspeen ??
Inderdaad. Bacterien groeien minder snel op lage temperaturen. Of het ook echt noodzakelijk is voor een speen!? Ik bewaar wel mijn uitgekookte kolfspullen in de koelkast.