Beco Butterfly: het lukt me niet...

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Saadia, 9 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saadia

Saadia Actief lid

3 apr 2009
    150
    11
    18
    Ik heb de Beco Butterfly aangeschaft, maar mijn kleine krijg ik met geen mogelijkheid fatsoenlijk in de drager. Hij is 8 weken en best een grote baby. Het baby-gedeelte moet ik er sowieso uitlaten (met baby-gedeelte wordt hij nl. helemaal dubbelgevouwen). Maar ik merk dat hij zijn beentjes erg ver moet spreiden om lekker in de Beco te zitten, dit lukt dus niet... Roan begint meteen te huilen bij iedere poging die ik doe.

Heeft er iemand ervaring met jonge baby's en de Beco en tips voor mij?

2. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.216
    35.993
    113
    Ja, ik heb ook een beco met een groot kindje. (10 pond bij geboorte en 56 cm) Ik heb er ook moeite mee om haar er fatsoenlijk in te krijgen. Je moet idd de beentjes ver uit elkaar doen. Ik 'trek' als ik haar al erin heb haar bovenbeentjes wat omhoog en naar me toe, op die manier zakt haar kontje er wat verder in.
    Dan leg ik nog een opgerold spuugdoekje in haar nekje omdat ik het anders nog niet stevig genoeg vind.

3. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Ik heb hem ook, het babydeel heb ik er nog in maar daar kan ze niet lang meer in zitten want dan steekt haar hoofdje te veel uit aan de bovenkant en heeft haar hoofdje dus geen steun.

Ik doe het met de beentjes hetzelfde als Suus.

Als ik haar in de zak doe dan vindt ze dat niet leuk, maar als ze er eenmaal in zit vindt ze het prima.

Groetjes,
    Nikki F

4. kahrin

kahrin Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.020
    0
    0
    Precies, je moet gewoon je handen onder de bovenbeentjes houden, en dan de beentjes spreiden. Dat doe ik nog steeds en mijn dochter is al een jaar.

5. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hoi Kahrin,

is het nog steeds comfortabel om je dochter erin te dragen ? Ik hoop het ... daarom hebben we hem ook gekozen ...

Groetjes,
    Nikki F

Deel Deze Pagina