Wat een ellende

Discussion in 'Baby en dreumes' started by aurora5, Apr 17, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. aurora5

aurora5 Bekend lid

Oct 26, 2012
    619
    0
    0
    NULL
    NULL
    Na net drie weken oorontsteking te hebben gehad, en een antibiotica kuur was mijn kleine man van 16mnd sinds een week weer beter. Toen kwamen de bmr en menC vaccinaties afgelopen maandag. Sinds dinsdagavond is het weer helemaal mis....huilen, koorts, spugen, diarree. En de bmr doet zijn werk nog niet eens, die kan ik hier waarschijnlijk achteraan verwachten....wat een ellende voor dat mannetje, en mij ;)

2. Wihe

Wihe Actief lid

Nov 24, 2011
    440
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte voor je kleine meneertje!
    Vervelend he, alles komt altijd tegelijk haha. Hier ook net een hele periode achter de rug (afkloppen) met oorontstekingen, verkoudheden, koorts, etc. :p

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Mosterd na de maaltijd natuurlijk, maar volgende keer dus even uitstellen, als ze zo'n heftige ziekteperiode gehad hebben. Met Caitlyn hebben we 4,5 maand van oorontstekingen achter de rug en die moet de herhalingsprik van de DKTP-hib nog hebben, maar we laten haar eerst even goed op krachten komen weer, voor we die gaan zetten.

Sterkte! :(

4. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

Jul 19, 2012
    2,370
    109
    63
    dat raad ik idd ook altijd aan.. minstens 4 of 5 weken wachten..

heel veel sterkte... ik hoop dat hij snel opknapt! :(

5. Nescio

Nescio Niet meer actief

Heel veel sterkte en beterschap! Ik heb de BMR destijds ook uitgesteld omdat mijn dochter niet helemaal fit was. Maar we hebben onze 'portie' dubbel en dwars in januari gekregen: heftige waterpokken en een oorontsteking.Naar he, als ze ziek zijn :(

Share This Page