Bibi non spill kersspeen...

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Marijntje, 24 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marijntje

Marijntje Bekend lid

9 nov 2006
    674
    0
    0
    Secretaresse
    Amersfoort
    Wie heeft er ervaring met deze flessen en spenen? Ik heb een tijdje geleden deze fles gekocht met zo'n speen en wil hem nu gaan gebruiken voor pap want door alle 1,2,3 spenen gaat het te snel hier.

Maar de vraag is eigenlijk...moet dat gaatje nou naar boven? Ja toch?

Bedankt, Marijntje

2. Tinker

Tinker Actief lid

30 okt 2006
    305
    0
    0
    Zwolle
    Hai,

Ik vond het een rot ding. Mijn zoontje kreeg er helemaal niks uit. Dan kun je nog beter de 1,2,3 speen gebruiken. Of mischien gewoon een L gebruiken.

Groetjes en success

3. Marijntje

Marijntje Bekend lid

9 nov 2006
    674
    0
    0
    Secretaresse
    Amersfoort
    ja het is een rotding en ze had hem binnen 5 minuten leeg met bambix erin. Ze zuigt gewoon te hard maar bambix gaat niet door de gaatjes van normale aventspenen. Zal de avent 1.2.3 eens proberen maar dan gaat het waarschijnlijk toch te hard.

Pfffff.....

bedankt! M

4. sim

sim Niet meer actief

heb je de etos papspeen al eens geprobeerd. hij past jammer genoeg alleen maar op een smalle fles, maar hij is echt de moeite waard! er zit een kruisje in en gaat echt niet te snel. die aventpapspeen gaat hier ook veelste snel, toen kreeg ik hier de tip van die papspeen van etos eigen merk en sinds dien is mijn zoektocht gestopt haha.

5. Marijntje

Marijntje Bekend lid

9 nov 2006
    674
    0
    0
    Secretaresse
    Amersfoort
    Bedankt Sim voor de tip! Vanochtend die van de Etos gebruikt en het ging goed! Ze moest af en toe wel even hard zuigen en ze is ook Avent gewend maar voor de pap dus de bibi fles met etos papspeen. Super! hoeveel scheppen pap doe/deed jij is de fles?

Groetjes, M

Deel Deze Pagina