Hoi, De halve week staat hier al in het teken van de babyfoon. Maandag trok onze jongste (8 maanden) opeens aan het koord van de babyfoon terwijl we in de slaapkamer waren. Resultaat: babyfoon klettert op de grond en is kapot. Ml gekeken of hij hem kon maken en zowaar deed ie het weer. Maar dinsdag begaf ie het alsnog, camera geeft schokkerig beeld, geluid gaat continu aan en uit. Enfin, die kunnen we weggooien. Nu wil ik graag eenzelfde met camera terug, ml vind het onzin en zegt neem een gewone zonder camera. Ook omdat ik de tik heb om steeds op dat scherm te kijken en zo moeilijk kan ontspannen als hij aanstaat. Een zonder camera zou dit verhelpen, zeker omdat ik de babyfoon altijd naast me heb staan, ik ben aan 1 kant zo goed als doof en ben daarom bang dat ik het anders niet hoor als ok hem niet loeihard zet. Toch neig ik naar een met camera omdat ik dus die tik heb en graag onze jongste nog wat langer in de gaten houd. Bij de oudste had ik moeite om over te stappen naar een gewone (noem me gek maar het was echt zo) en ml is bang dat dat nu ook gebeurd en ziet dit als een uitgelezen kans. Wat zouden jullie doen?
Ik had met mijn oudste ook die tic en eerlijk gezegd het geeft je echt een kl#tegevoel! Na de verhuizing was hij ineens niet meer compleet en de2e werd geboren en jeetje wat een rust voor mij! Heb de babyfoon beneden op 5 staan en boven haar deur en mijn deur open en ja ik slaap een stuk prettiger. Voor het slapen ga ik bij beide nog even kijken en een kus geven en dat is het. Niet meer midden in de nacht wakker worden en op die camera loeren! Bij mij persoonlijk gaf het veel rust!
Ik vind het heerlijk maar kijk er zelden op. Als hij aan het zingen is kijk ik om te genieten in u plaats zou ik overgaan naar een gewone.
Ik heb er 1 met camera en vind het ideaal. C huilt nog al eens in der slaap en als ik de camera niet zou hebben dan zou ik dus constant naast der bed staan voor niks. Als deze kapot zou gaan zou ik der gewoon weer 1 met camera kopen. Als het voor jou meer rust geeft als je niet op het schermpje kan kijken zou ik er 1 zonder camera kopen.
Die van ons is met 8 maandeb ook kapot gegaab nou dezelfde avond stond ik bij de media markt om er eentje t e halen met camera. Ik kan niet zonder,anders relax ik niet.
Wij hebben een kklein appartement en zoon slaapt naast de woonkamer dus ik kan altijd kijken. Daarom is camera bij ons niet nodig. Hadden we een groter huis met trap, had ik t wel fijn gevonden, scheelt heen en weer lopen voor jan prut. Je jongste is acht maanden, die kan hard genoeg roepen als er wat is, zeker met een babyfoon hoor je dat dan toch wel? Als jij denkt dat t een soort obsessie is, kun je de camera miss beter weglaten.
Mij gaf de camera juist rust! Ik deed het beeld alleen even aan als ik iets verdachts hoorde, maar heerlijk om niet naar boven te hoeven sjouwen en 's nachts niet mijn bed uit te hoeven! Vanaf een jaar of drie eigenlijk niet meer gebruikt, dus onlangs verkocht op marktplaats. Zou je ook nog kunnen overwegen om er zo goedkoop eentje aan te schaffen....