Bibi speen gekregen nav terugroepactie - niet tevreden

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Maagd, 13 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamaatje81

Mamaatje81 Fanatiek lid

29 okt 2013
    1.046
    0
    0
    NULL
    NULL
    De speen past niet bij de oogkleur... omg...;)

2. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Oh hemel.. ik pis zowat in mn broek :D

De kleur? Omdat Het niet bij zn ogen past?

Komop... je hebt een nieuwe speen gekregen. En ze hebben zelfs een gestuurd coor 6 plus.. wees blij.. en als de kleur niet past. Koop je toch een nieuwe?

3. unknowable

unknowable Niet meer actief

Ik vind dat je je aanstelt :D Een speen is sowieso spuuglelijk, dus beter zorg je dat je zoon geen speen meer draagt, dan is er ook geen mismatch met zijn ogen. ;)

Uh... volgens mij moeten we nog blij zijn dat we allen een speen gekregen hebben.

4. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Whahahahaa :D :D te grappig hier :D!

Maar om serieus te zijn, ik heb er 1 ingeleverd met foto's een heel leuk roze die ik had gekocht voor op een luiertaart. En uiteindelijk heb ik een minder leuk roze ervoor terug gekregen, aan de luiertaart hoefde hij inmiddels niet meer maar ik heb hem gewoon bij de moeder en het kindje gebracht en ik vond het prima opgelost.

5. Logan

Logan Niet meer actief

Echt belachelijk inderdaad.. Niet eens rekening houden met de kleur ogen van je zoon. ;)
    Come on, zonde van je energie dit.

6. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Grapje toch? :)

7. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik heb onder andere een speen met zebra-strepen; nu vind ik op zijn minst dat mijn kereltje een beetje een zebra na moet doen! Kom nou, fair is fair.

8. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    haha dit inderdaad! Je zeurt om hoeveel?? 5 euro ofzo???

9. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Nee joh, niet eens 5 euro. Ik geloof dat ik iets van 3,70 ofzo betaald heb voor dat ding maar oke ik kon het toch ook niet laten om mee te doen aan die terugroep actie omdat ik reuze benieuwd was wat je terug zou krijgen :)

10. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Hahaha ik moest het ook 2 keer lezen.
    M'n dochter slaapt met een oranje hup Holland hup speen, matcht ook niet bij d'r mooie roze pyjama.

11. Superjollie

Superjollie Fanatiek lid

13 feb 2011
    1.821
    72
    48
    Groningen
    Ik heb juist hele goede ervaringen met Bibi. Via de website van Bibi had ik spenen besteld van de 'oude' lichting nadat de nieuwe lichting onveilig bleek. Ik had vooraf betaald met iDeal. De volgende dag werd ik gebeld dat er bij mijn bestelling iets was misgegaan en dat ze de spenen die ik had besteld niet konden leveren.

Toen kreeg ik spenen uit de nieuwste collectie, die duurder zijn dan de spenen die ik had besteld en alles werd direct opgestuurd, zonder extra kosten. De volgende dag kreeg ik een doosje met spenen en een aantal cadeautjes, zoals een Bibi strandbal, 5 zakjes Olvarit voeding en nog wat dingetjes.

Ik vond het reuze attent!

12. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Haha ik kom niet meer bij!

Waarschijnlijk val ik onder de categorie ontaarde moeders. Had voor m'n dochter groots ingeslagen. Prachtige roze Difrax spenen voor alle leeftijden. Bleek het geen spenenkind. Krijg ik opeens een zoon :D, wel een spenenkind. Hij ligt nog steeds heerlijk te genieten van alle roze spenen. Als ik hem een blauwe en roze geef, dan kiest hij de roze :).

Maar om het kort te houden....heeft hij die speen de hele dag in zijn mond dan? Hier is het een euhm....modeaccesoire voor in z'n bed. ;)

13. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Omg! :$ Als je je hier serieus druk om kan maken en zelfs een topic voor opent houd ik mijn hart vast voor wanneer er zich échte problemen in je leven zullen aandienen. ;)

14. gitta

gitta Fanatiek lid

22 okt 2013
    2.625
    427
    83
    Of anders gezegd: wat een zegen dat je je hier druk om kunt maken:cool:.

15. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    Oh my.... Maak je niet zo druk ;)

16. mama201

mama201 Bekend lid

25 feb 2015
    973
    1
    16
    Nou speen is een speen me zoontje is 4 en heeft ook vaak genoeg een roze gehad omdat er niks was hij heeft nu de kruidvat speen die hem bevalt gelukkig!!!

Ben nu zwanger heb de nuk gekocht die het er meest op kijkt

De kleur maakt mij echt niet uit als ze mAAR stil van wordem hahahahaja

En difrax hebben al me kids nooit gemoeten

17. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Precies! Lijkt mij heerlijk hoor....:cool:

18. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Haha. Nou ik kreeg een roze avent speen in zo'n blije doos. Die heeft mijn zoontje gewoon in zijn mond gehad. Nu niet meer want hij wil geen speen meer maar toch. Het maakt mij echt geen piep uit wat voor een speen hij in zijn mond heeft. Het is hoe dan ook lelijk. En als het je wel stoort zou ik gewoon een nieuwe kopen.

Ik vind dat bibi prima heeft gehandeld toch. Ze zijn teruggeroepen, je hebt een nieuwe gekregen....ik denk niet dat ze verplicht zijn dezelfde kleur te leveren.

19. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.466
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Ik heb de openingspost net voorgelezen aan mijn man. Die lag bijna onder tafel van het lachen.
    Hij noemt dit geregeld 'het mutsen-forum' en met dit topic is dat in zijn ogen weer eens bevestigd 😄

20. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Hahaha hier precies hetzelfde!

Deel Deze Pagina