Dit! Wees blij dat je nu een speentje hebt die wel veilig is. Daar gaat het toch om? Maar pas je dan alle dingen aan, aan de hand van de kleur ogen? Kleertjes, schoentjes, kinderwagen, autostoel en ga zo maar door? Mijn zoon heeft een tijd rondgelopen met een meisjesspeen. Overduidelijk fel roze. De andere kleuren waren er niet meer en zonder speen was geen optie. Boeien.
Ik denk dat dit niet helemaal de reacties zijn waar to op gerekend had Iemand zei iets over een mutsenforum. Dat is het, eerlijk is eerlijk, ook wel. Er zijn veel van dit soort topics. Ik verbaas me er af en toe echt over. Volwassen mensen die dit soort topics openen... ik snap dat echt niet.
Goh waar kan een mens zich druk om maken zeg.. Hier ook 2 spenen terug gekregen (een oranje en een roze) maar die zijn beide de prullenbak in gegaan, want dochter pakt ze niet. Ik gebruik nu spuuglelijke blauw/groen met stippen spenen van de Hema, want dit zijn namelijk de enige die mijn dochter pakt. Lekker boeiend! Het is maar een speen!
Ach wees blij dat je znetjes ies terug had gekgen. Ze kunnen moeilijk met idereens smak ekening houden he
Mijn dag is nu weer helemaal goed. In eerste instantie vond ik niet zoveel van het topic (lees genoeg onzinnige dingen hier dus verbaas me niet zo snel) maar van al jullie reacties word ik erg melig 😝 Heerlijk als he je om zulke dingen druk kunt maken!
Och, ergens snap ik je ook wel! Als ik een speentje koop voor mijn zoontje kies ik ook een speen die bij zijn kleding/uiterlijk past. Sommige spenen vind ik van Bibi echt vreselijk lelijk en zou ik ook nooit geven.. Ik zou me er alleen niet zo druk over maken. Ga naar een winkel en kijk of je ze misschien kan ruilen? En anders gebruiken voor in bed oid?
Hihihi geweldig! Een matching speen bij de kleur ogen. Daar was ik echt nooit opgekomen! Ik denk dat je je iets te druk maakt. Bibi heeft het zo toch netjes opgelost?