Het goed nieuws topic

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Miss Appletree, 8 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    Pffff, er gebeurt momenteel veel in de wereld. Het lijkt wel of alleen slechte dingen het nieuws halen. Dus daarom hier ..... tada...... Een goed nieuws topic. Plaats hier alles wat leuk, lief, mooi of gezellig is. Het mag zowel lokaal als internationaal nieuws zijn. Dus zijn meneer en mevrouw Bakker al 75 jaar getrouwd en nog steeds smoorverliefd, heb je je zwemdiploma gehaald, is er nieuwe plantsoort ontdekt.... Plaats het hier.

Hier alvast een begin. Reizigers in Perth duwen met z'n allen een trein opzij om een beknelde man te bevrijden. Mooi om te zien hoe iedereen mee helpt.

Reizigers Perth duwen trein opzij voor beknelde man | nu.nl/opmerkelijk | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

2. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Ik zag gisteren Marokkaanse hangjongeren, die zelfs het nieuws hadden gehaald omdat mensen zich zogenaamd onveilig voelen door ze, de rollator van een oud vrouwtje repareren.

Toen ik hoogzwanger was en niet meer kon bukken waren die "tuigjongeren" de enige die m'n boodschappen voor me van de grond raapten omdat m'n tas openscheurde. De rest van de 'nette mensen' stapten er overheen.

Dat vond ik lief

3. sydneys

sydneys Niet meer actief

Voor velen niet interressant maar ik vind dit geweldig
    Blik op de ruimte: Aardachtige planeet in dubbelstersysteem - Het Belang van Limburg
    Er zijn al veel aardachtige planeten gevonden maar ik blijf het echt leuk vinden als ze er weer eentje vinden :D

En dit vind ik ook heel interessant. Ik ben er zeker van dat er leven is op deze maan. Ook al zijn het waarschijnlijk maar microben, ik vind het geweldig Blik op de ruimte: Instrumenten voor missie naar Europa gezo... - Het Belang van Limburg hopelijk weet ik het voordat ik 90+ ben

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Voor de deur van mijn werk zijn er vorig jaar twee meiden beroofd en bedreigd met een vuurwapen. De man is gelijk gepakt na een achtervolging en het pistool is teruggevonden, maar als ik voor ons doen vroeg klaar ben op zaterdagnacht, is er altijd een groepje van 6 marokkanen die met me mee loopt naar de auto.

Toen ik 10 jaar geleden bij hetzelfde café werkte, waren er in de stad twee groepen jongeren. Langs 1 groep wilde je echt niet lopen, maar soms ontkwam je daar niet aan. Datzelfde groepje marokkanen als nu op zaterdagavond, liep dan mee om 'veilig' en zonder lastig gevallen te worden naar de andere kant van het plein te komen.

Vooral als ik veel berichten in de krant lees met een rasistische ondertoon (denk aan de lezersbrieven in het AD), dan denk ik; liepen jullie maar eens een dagje mee in onze stad.

5. Talvi

Talvi Niet meer actief

Ik heb eens een documentaire gezien over Europa, erg interessant :)

6. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

7. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there

Deel Deze Pagina