Bij Prenatal hebben ze alleen de I love Opa of Oma in het wit-zwart-rood, de mama versie hebben ze alleen nog in het blauw/paars.. Prenatal kan ze ook niet meer leveren, en zelfs Bibi zelf niet Binnenkort komen er wel witte spenen met een rood hartje uit, waarvan de tekst zilver of goud is, maar die hoef ik niet Bibi zei trouwens dat de spenen alleen nog maar speciaal voor in de Blije Doos worden gemaakt.. Over de 'afwijkende kleuren' van de online drogist heb ik nog geen antwoord..
shaddix, pb me maar even je adres, als jij de verzendkosten betaalt dan mag je die 2 van mij wel hebben (heb er 2 nieuw liggen)
Ik heb trouwens mail terug van die online drogist: Beste, Het is waarschijnlijk de variant met de blauwe letters. De afbeeldingen vanuit de fabrikant zijn niet altijd up to date. MVG. De Online Drogist.nl
Dat heb ik inderdaad ook teruggekregen.. Beetje sneu dat ze dan wel deze foto erbij zetten, lijkt me niet zo moeilijk om aan een andere foto te komen
Voor de liefhebbers; Ik heb er ook nog eentje liggen ! Mijn dochtertje duimt, helaas, dus die speen is nog nooit gebruikt en die wilt ze ook niet. PB me even je adres!
Oeh, fijn! Die site ga ik zeker gebruiken als Damien WEL de grotere spenen pakt! En 2 stuks voor 4,50 is echt hartstikke goedkoop! @Prrsam: Ik heb je gisteren ge-PBt, maar nog niks terug gehoord.. Heb je mn berichtje wel ontvangen?
Hier hangt ie bij de drogist. helaas kan ik die van mij niet naar je opsturen. Heb hem weg gegooid.......sorry