Bibi-speen verslaafd, welke is vergelijkbaar?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door EsmeraldaS, 27 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Wibra en Action hebben wel eens zulke spenen als ik het goed heb. Maar ook hier: toen de oudste de spenen kapot maakte, werden er geen nieuwe meer gekocht..

2. MamMo

MamMo Bekend lid

1 mrt 2011
    866
    86
    28
    Ik zou ook stoppen. Wij zijn net na de eerste verjaardag gestopt! Hij had wat moeite met inslapen. Maar verder is hij het nu helemaal vergeten.

3. Panda1

Panda1 Bekend lid

28 feb 2013
    841
    117
    43
    Overijssel
    Euh stoppen met het geven van een speen?

4. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.272
    2.034
    113
    Mijn zoontje heeft overdag voor het inslapen de NUK speen (NUK Genius) en volgens mij lijkt deze er wel op. Volgens mij kun je ze bij Wehkamp kopen.

5. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Als je dochter de spenen kapot bijt dan zijn alle spenen nu onveilig!! Ik zou ook zeggen per direct stoppen met de speen ook al is deze nog niet kapot. Stel ze stikt erin doordat ze hem weer kapot bijt.... Ik zou het mijzelf niet kunnen vergeven als dat gebeurd.

Natuurlijk zal het de eerste dagen of weken niet gemakkelijk gaan (en misschien ook juist wel), maar liever dat als dat er een ongeluk gebeurd die je niet meer terug kan draaien.

6. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.812
    4.050
    113
    Wij zijn overgegaan op NUK. Dat ging hier meteen goed. Hier verkoopt de DA de spenen van NUK.

7. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.183
    16.521
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik zou toch dit moment aangrijpen om te stoppen.Onze dochter heeft nog de Bibi speen(oude versie) voor het slapen.Ik heb er nu nog 1 liggen.Ik zat ook te twijfelen om nog bij te bestellen maar dacht bij mezelf dat het straks ook een mooi moment is om te stoppen.

8. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Mooie tijd stoppen met speen lijkt mij
    Ik heb dat ook met 1.5 gedaan gewoon geen nieuwe gekocht en oudere weggegooid ze kon het niet meer vinden en ging gerust zonder slapen.
    Je kan ook wachten tot oude kapot gaat en klaar

9. uhuumau

uhuumau Actief lid

28 apr 2014
    152
    0
    0
    NUK is hetzelfde als Bibi. (Op het bibi doosje staat ook NUK) Ik woon 'vlakbij' de grens en koop ze dus in Duitsland. 2 voor 2,95 als ik mij niet vergis. Heb dezelfde bij Kruidvat zien hangen, 1 voor 4,95.

10. sneeuwklokje22

sneeuwklokje22 Niet meer actief

Nuk pakte mijn baby niet,alleen bibi en nu eindelijk 1 gevonden, de eigen merk van prenatal! Gelijk in 1 keer :)

11. beebj

beebj Niet meer actief

Ik word echt plat gegooid met Bibi spenen via de post vanwege de terug roep actie van Bibi en dat terwijl onze dochter helemaal geen fopspeen aanvaard! Heb er altijd 1 uitgekookt in d'r luiertas zitten voor het geval dat, maar ze gebruikt hem werkelijk waar nooit.

Ik heb dus in de aanbieding NIEUW;
    - 4x bibi fopspenen 0-6 maanden (zonder ring)
    - 3x bibi fopspenen 6-12 maanden (2x zonder ring, 1x met ring)

En alleen eens uitgekookt, maar nooit gebruikt;
    - bibi fopspeen 0-6 maanden (zonder ring)
    - 2x dr. brown fopspenen 0-6 maanden (met ring)

Heb ook nog een fopspeen etui roze van Difrax die maar een enkele keer gebruikt is.

Als er iemand interesse heeft, stuur dan maar een prive berichtje.

Deel Deze Pagina