Was gisteren bij de DA en tot mijn verbazing was het hele schap voor bibi speentjes leeg.. Dus ik vroeg of ze bezig waren met verplaatsen in de winkel.. Toen zei de verkoopster dat dit merk eruit ging..ivm faillissement oid? Ik heb altijd bibi gebruikt in het begin..nu dan maar Difrax..?? Ervaringen?
Ze hebben problemen gehad met de nieuwe lijn spenen. Die bleken niet veilig en hebben een terugroepactie gedaan. Dit loopt al van juli vorig jaar en tot op heden nog steeds geen nieuwe spenen in de schappen. Mijn zoontje accepteert helaas geen andere, ook niet de oude bibi's. Ik heb Bibi laatst een bericht gestuurd op facebook wanneer de nieuwe spenen komen, maar ze reageren niet. Faillissement is dit het eerste wat ik erover hoor. Bij Prenatal wachten ze nog braaf op de nieuwe collectie.
Bibi Terugroep Actie | Baby-Dump Ik wacht ook nog steeds op een nieuwe speen of mn geld terug, maar heb er een hard hoofd in eigenlijk
Hier ook een kindje die gewend is aan de bibi speen. De kraamverzorgster gaf aan dat zij die het fijnste vond voor pasgeboren baby's en deze dus aan het einde van de kraamweek gaan gebruiken. Ik wist toen nog helemaal niks over die terug roep actie natuurlijk. Als ik dat toen al geweten had, had ik vanaf het begin een ander merk gegeven. Hier bij alle winkels zijn de bibi-schappen al een hele poos leeg. Nu al verschillende andere speentjes geprobeerd maar tot nu toe nog geen enkele geaccepteerd (etos eigen merk, prenatal, avent). Net een difrax dental speentje gekocht, straks uitproberen. Hij moet nu toch echt aan een andere wennen. Hopelijk is de difrax wel een succes.
He balen.. Die linker heb ik dus!! Heb geen bon meer kan ik ze dan wel zo terug brengen naar prenatal? Zitten nog in de verpakking
Ik heb een paar weken geleden gebeld. Geld terug kon niet. Een week later werden er wel 2 nieuwe spenen bezorgd. Mijn zoontje is echer over op de dr Brown spenen. Deze vond ik het meest op bibi lijken.
hmmm lekker dan... in een van de babydozen heeft dus deze bibi speen gezeten... gelukkig hebben we hem nog niet gebruikt.. maar wel slecht dat hij dus in zo een doos heeft gezeten. ik geloof in die van de prenatal.
Wij zijn toen overgestapt op eigen merk van Kruidvat. Zoon pakte die zonder problemen. En nog een stuk goedkoper ook. Alleen saaie schilden. Dat was eigenlijk de voornaamste reden dat ik toen voor Bibi koos, haha.
hier zijn ze nog te koop, collectie 2011 Bibi fopspeen collectie 2011 6m 1 stuks - online apotheek Viata