buddypod ipv duowagen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Nietverwacht, 11 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nietverwacht

Nietverwacht Bekend lid

9 okt 2013
    769
    116
    43
    Tiel
    Als Ik ga bevallen is mijn zoontje 15/16 maanden oud , te jong dus voor een plankje achter de kinderwagen. Wij vinden een duo wagen weer erg omslachtig. nu vond ik op internet de Buddypod, maar is er iemand hier bekend mee? rijd je kinderwagen dan wel redelijk? en zit je kindje er goed in?

2. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Ik lees even mee!

3. Amy32

Amy32 Bekend lid

28 jun 2010
    700
    76
    28
    Ik vond het helemaal niets. ik heb het in de winkel geprobeerd, waardeloos. Ik had steeds gevoeld dat die mijn Bugaboo krom zou trekken. Toen een P&T gekocht die ik nog steeds gebruik

Als ik jou was, zou ik gaan proberen in een winkel. Bij Babypark hadden zie die op voorraad

4. Nietverwacht

Nietverwacht Bekend lid

9 okt 2013
    769
    116
    43
    Tiel
    o fijn! ik wist niet dat ze ze bij babypark hadden, dacht dat ze enkel via internet te bestellen waren. ik zag op de site van buddypod dat er ook iets was wat je achter je kinderwagen vast kon maken.

Ik ga zeker snel eens bij de babypark kijken! bedankt

5. lilly90

lilly90 Actief lid

11 sep 2012
    140
    22
    18
    Vrouw
    Ondernemer
    Mijn zoontje is nu 16 maanden en wordt binnen nu en een paar weken grote broer. Ondanks dat hij al vanaf 12,5 maand loopt ben ik nu al heel blij dat we een duowagen hebben gekocht en denk dat we er ook heel veel plezier van gaan hebben. Ik denk dat hij niet zo makkelijk en comfortabel op een buggypod of meerijdplankje met zitje zou blijven zitten!

6. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Ik zou dan voor een duo wagen kiezen en over tijdje een kiddysit...

Deel Deze Pagina