Aangezien deze voeding duur genoeg is, ben ik op zoek naar een bon voor gratis deze flesvoeding. Wie heeft er nog 1 liggen? Ik wil event wel ruilen voor andere bonnen/zegels of iets. Degene die nog deze voeding overheeft kan me er ook blij mee maken. Ik woon alleen wel in Eindhoven, dus zou wel in de buurt moeten zijn. Alvast bedankt!!! Groetjes, Wendy
ik heb zo'n bon dat je dan de streepjescode erbij moet opsturen en je geld teruggestort krijgt.. bedoel je die?
Ik heb nog 2 pakken staan hier maar woon niet in de buurt van Eindhoven. Maar je zou ze zo mogen hebben want ik doe er niets mee.
Yep, ik hem ze opgestuurd naar dr klein gaatje erin geprikt, plakkertje erop en in de brievenbus Ze woont namelijk niet echt bij ons in de buurt
JAAAAAA, is gister aangekomen. Ben er echt superblij mee!!! Mijn dank is zeeeeeeer groot! Volgens mij zag ik 2,20 staan dat het kostte? (Zou ook wel kloppen met het gewicht.)
Ah super!! @sweet, ik heb in beide pakjes een klein gaatje gemaakt en daarover heen een plakkertje gedaan en was idd 2,20 verzendkosten.
Ik kan dus nu alleen maar (proef)verpakkingen gebruiken, want de bonnen mogen maar 1 per huishouden/rek.nr. (Ook al heeft mijn moeder, broer en tane er ook zo'n bon ingevuld. ) Dus mocht nu nog over hebben....