Biddend de zwangerschap door!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door BethElisa, 27 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wenda

    Wenda Fanatiek lid

    12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Heel veel succes en sterkte de komende dagen! Ik hoop en bid voor een goede afloop.
     
    iez vindt dit leuk.
  2. iez

    iez VIP lid

    4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Bedankt!
     
  3. Moppiepoppie

    Moppiepoppie Fanatiek lid

    13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    @iez Hier wordt voor jullie gebeden! Heel spannend! Waar ga je bevallen? Als je hulp of bezoek zou willen in de dagen erna, pb me dan even!
     
    iez en conejita vinden dit leuk.
  4. conejita

    conejita Fanatiek lid

    14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Lieve Iez, natuurlijk gaan we bidden en bedankt om alles met ons te delen.
    Wat ontzettend spannend allemaal.
    Ik ben zelf twee keer ingeleid. Noa kwam dezelfde dag (maar ik denk dat ze mij een hogere dosis hebben gegeven om 't sneller te laten gaan omdat ze toch al overleden was en er dus geen gevaar was voor de baby) en mijn zoontje na 18u.
    Ik hoop dat't een voorspoedige bevalling mag zijn en dat hij zelf kan ademen. En ik bid natuurlijk <3.
     
  5. iez

    iez VIP lid

    4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Bedankt, ik zie er wel een beetje tegenop van al die verhalen dat het ballonnetje inbrengen pijnlijk is en soms geen resultaat opleverd etc. Hopelijk gaat het meer zoals bij jou voorspoedig!
     
  6. iez

    iez VIP lid

    4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Wat aardig bedankt.
     
  7. conejita

    conejita Fanatiek lid

    14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Ballonnetje heb ik niets van gevoeld... maar misschien gaven ze mij hogere dosis pijnstillers... weet t niet meer. Bij mij ging het iéts te voorspoedig want ze hadden me beloofd dat ik geen pijn zou lijden bij Noa en dat was dus wel het geval. Het ging in beide gevallen zo snel dat ze me niet bij konden houden met de pijnbestrijding.. hoe was de bevalling bij je dochtertje?
     
  8. iez

    iez VIP lid

    4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Heb je pijnstilling gehad voordat ze het inbrachten dan? Hier krijg je pijnstilling volgens mij pas bij de weeenopwekkers.

    Welke dochtertje bedoel je, degene die overleden is of degene die leeft?
     
  9. conejita

    conejita Fanatiek lid

    14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    #69 conejita, 25 nov 2018
    Laatst bewerkt: 25 nov 2018
    Ik heb idd volgens mij na 5 ballonnetje pas pijnstillers gekregen ..
    Ik bedoelde je dochter die leeft maar ben nu nieuwsgierig naar beide bevallingen..
    Hoe gaat het met de spanning?
     
  10. BethElisa

    BethElisa Lid

    28 nov 2017
    92
    37
    18
    Vrouw
    Iez ik bid voor jou en natuurlijk ook voor de anderen!
     
  11. conejita

    conejita Fanatiek lid

    14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    @iez we denken aan en bidden voor jullie!
     
  12. Moppiepoppie

    Moppiepoppie Fanatiek lid

    13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    Oh dames! Zo benieuwd hoe met Iez en baby is! Hier in paniek en alles bij de intake gezeten van de vk omdat echo pas volgende week kan dus was al bang me te gaan hechten aan het idee door zo'n gesprek, terwijl met die twee ma's kan het natuurlijk ook zo zijn dat ik mss allang niet meer zwanger was. Dus toen stelde vk voor om m'n baarmoeder te voelen en te proberen toch eens voor n hartje te zoeken - dat doen ze normaal rond 12 weken pas. And guess what?? Ze voelde m'n baarmoeder al goed en.... ze hoorde een hartje!!! Volgende week pas kijken maar dit was al zoooo bijzonder! Onwijs bedankt voor het bidden en alsjeblieft bid voor dit kleintje door dat het ook gezond mag zijn!!

    Liefs van een nu iets minder bezorgde mama hihi
     
    conejita vindt dit leuk.
  13. conejita

    conejita Fanatiek lid

    14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    @Moppiepoppie wat ontzettend fijn!! Ik weet zooooo goed hoe je je voelt :) fantastisch hé. Wat een prachtig nieuws!
     
  14. Moppiepoppie

    Moppiepoppie Fanatiek lid

    13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    Jaaaa maar stiekem vind ik maandag ook weer zooooo spannend!! Dacht een lekkere sandwich rookvlees te eten op m'n schoonzus d'r verjaardag dit weekend, bleek er carpaccio op te hebben gezeten en stond al een uurtje buiten de koelkast dus vandaar zo rood. S nachts onwijs aan de diarree gegaan maar dag daarna wel weer over. Dus ben ik meteen weer para voor listeriose of toxoplasmose enzo pffff. Het houdt niet op niet vanzelf grrr haha. Bidden jullie voor me dat al die gekke dingen geen invloed hebben op die kleine baby die toch leeft?! Hallelujah, de Heer is zó groot! :D
     
  15. iez

    iez VIP lid

    4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Dames, even snel.

    Ik ben maandag 26-11 bevallen van onze zoon.

    Hij is sindsdien aan het vechten voor zijn leven op de NICU (intensive care voor prematuren)

    Willen jullie aub bidden dat hij in leven mag blijven?

    Ze hadden hem bijna opgegeven toen God binnen twee dagen opeens van alles weer aan het herstellen was. Maar de strijd tussen leven en dood is gaande elke dag.

    Groetjes
     
  16. BethElisa

    BethElisa Lid

    28 nov 2017
    92
    37
    18
    Vrouw
    Wat ben ik blij om iets van je te horen!

    Wat een dubbele situatie, toch gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Ik zal blijven bidden voor het leven van je kleine vent en natuurlijk kracht voor jullie als ouders. Ik bid dat jullie een lichtje mogen zijn in het ziekenhuis en dat de kracht van God in Jezus door jullie naar buiten mag komen.

    Heel veel sterkte lieve Iez!
     
    iez vindt dit leuk.
  17. conejita

    conejita Fanatiek lid

    14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    #77 conejita, 2 dec 2018
    Laatst bewerkt: 2 dec 2018
    @iez, wat @BethElisa zegt, ik sluit me er helemaal bij aan en bid mee en denk aan jullie <3

    Wat zul je trots zijn op je ventje dat hij zo vecht. En sowieso natuurlijk.Hoe heet hij?
    Ik vind je superdapper en bewonderenswaardig hoe jullie ermee om gaan <3.
     
    iez vindt dit leuk.
  18. Afkes 10tal

    Afkes 10tal Fanatiek lid

    4 mrt 2013
    1.352
    737
    113
    Iez, wat een wonder. Hij leeft en na 2 dagen lijkt hij te herstellen.

    Ik wil je feliciteren met de geboorte van jullie zoon en broertje.

    Ik bid voor jullie kleine wonder en vechter.
     
    iez vindt dit leuk.
  19. iez

    iez VIP lid

    4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Eerste naam noem ik liever niet publiek, heel zeldzaam. Maar 2e naam is Amadeo
     
  20. iez

    iez VIP lid

    4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Lieve dames,

    Please bid met mij mee dat vandaag (maandag) mijn zoontje in staat zal zijn om zelfstandig te ademen.

    Feiten wijzen erop dat dit misschien niet mogelijk is, maar voor God is alles mogelijk!
     

Deel Deze Pagina