Biddend de zwangerschap door!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door BethElisa, 27 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BethElisa

    BethElisa Lid

    28 nov 2017
    92
    37
    18
    Vrouw
    Ik bid met je mee! Onze God is een God van wonderen!
     
    iez vindt dit leuk.
  2. Mammielove

    Mammielove Niet meer actief

    Heel veel sterkte @iez! Hoe gaat het nu met hem?
     
    iez vindt dit leuk.
  3. iez

    iez VIP lid

    4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Hi,

    Hij heeft 8 uur zelfstandig geademd en moest daarna helaas weer geintubeerd worden. Maar hij heeft laten zien dat hij het kan!

    Probleem is nu dat er ook hartafwijking is geconstateerd, dat moet eerst behandeld worden nu. Gelukkig zijn daar medicijnen voor, nu hopen en bidden dat dat aanslaat!
     
  4. Afkes 10tal

    Afkes 10tal Fanatiek lid

    4 mrt 2013
    1.352
    737
    113
    Hij is een klein wonder. 8 uur is voor een ziek kindje al lang.
    Lieve Iez, wat zal deze periode heftig zijn. Wat een rollercoaster. Ik bid voor jullie kleine gods wonder.
    Hebben de artsen iets gezegd over herstel? Of is het per uur kijken hoe jullie wonder het doet?
     
  5. iez

    iez VIP lid

    4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Hi Afkes,

    Kun je bij de christelijke dames groep lezen? Ik ga denk ik daar vooral updates plaatsen. Door de drukte gaat het niet om op verschillende plaatsen updates te plaatsen.

    Sorry ik had graag iedereen ge-update, bedankt voor het bidden!
     
  6. BethElisa

    BethElisa Lid

    28 nov 2017
    92
    37
    18
    Vrouw
    Lieve iez, met tranen in mijn ogen lees ik net dat jullie zoontje de operatie overleefd heeft, wat een wonder!! Hij is zó groot en heeft zóveel macht, Halleluja!

    Meiden, wij hebben gisteren de 20 weken echo gehad. Alles leek goed, tot op het eind de vk toch sterk vermoedde dat onze kleine een schisis heeft. Dit is lang niet zo heftig als de verhalen die ik hier al langs heb zien komen, toch wil ik jullie vragen dit mee te nemen in gebed. Aankomende donderdag een afspraak in het WKZ in Utrecht bij het Schisisteam. We hopen en bidden dat de afwijking niet heel ernstig is. Ook hierin hope en vertrouwen we op onze Heer!
     
  7. Mamamijn

    Mamamijn Fanatiek lid

    14 feb 2013
    1.039
    365
    83
    Vrouw
    Hi meiden, graag zou ik ook mee schrijven.
    Ik heb wat terug gelezen, maar wat een heftige verhalen zeg! Ik zit ook wel in de christelijk club maar daar schijven ook meiden mee die niet zwanger zijn of bezig zijn. Dus met sommige dingen dan wel fijn om hier te schrijven.
    We verwachten ons derde kindje, dit is m’n vierde zwangerschap, heb na m’n oudste dochter een miskraam gehad met 10 weken. Deze zwangerschap kwam echt als een complete verrassing, wat we echt even een plekje moesten geven. Maar nu enorm dankbaar voor dit wonder, zie het echt als een wonder want als alles straks goed mag gaan zijn we met z’n vijven allemaal in juni jarig :roflmao: kan het soms nog steeds niet geloven. As dinsdag hebben we de termijn echo, ben dan 12 weken, ondanks dat het goed gaat, vind ik het toch echt wel weer spannend.

    Morgen is het wereld lichtjes dag, kennen jullie dat? Wereld wijd worden alle overleden kindjes herdacht. Mooi om morgen dan in het bijzonder een kaarsje te branden.

    Lieve groetjes
     
    iez vindt dit leuk.
  8. Mamamijn

    Mamamijn Fanatiek lid

    14 feb 2013
    1.039
    365
    83
    Vrouw
    @BethElisa heel veel succes donderdag, hopelijk mag het toch meevallen allemaal. Zijn er meerdere in jullie familie met een schisis?
     
  9. BethElisa

    BethElisa Lid

    28 nov 2017
    92
    37
    18
    Vrouw
    Nee, wij zijn er verder compleet onbekend mee, daarom was het ook wel even extra slikken. Ik merk dat ik er echt best wel mee zit, en dat voelt dan weer heel ondankbaar..
     
  10. Mamamijn

    Mamamijn Fanatiek lid

    14 feb 2013
    1.039
    365
    83
    Vrouw
    Nou dat is heel begrijpelijk hoor. Zou dat ook hebben. Maar misschien dat ze het toch verkeerd heeft gezien. Probeer toch positief te blijven. En tegenwoordig zijn er heel veel mogelijkheden op dat gebied.
     
  11. Moppiepoppie

    Moppiepoppie Fanatiek lid

    13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    Ha lieve dames,

    Gek genoeg kreeg ik geen meldingen van dit topic meer! Superstom. Inmiddels heb ik mijn termijnecho gehad en mijn kindje blijkt al maar liefst 12.2 wkn te zijn! Het lijkt alsof de bevruchting al plaatsvond toen m'n spiraal er nog in zat (die ik uit geloofsoverwegingen eruit heb laten halen, maar dat zou eerst later plaatsvinden totdat ik het ineens op m'n heupen kreeg dat ie er meteen die dag nog uit moest!)! Technisch gezien lijkt me dat met een koperspiraal bijna onmogelijk omdat ie toxisch zou zijn voor het sperma en eeen eventueel embryo, maar het kindje zag er gezond uit en erg vitaal! Ik ben zo dankbaar voor jullie gebed! Ik blijf alleen klungelen met domme dingen. Gister gekookte broccoli gegeten die helemaal niet uit de koelkast bleek te komen maar minimaal 19 uur op het aanrecht heeft gestaan, die ook nog raar smaakte en zonet mosterdsaus die al een maand over datum bleek. Elke keer gebeuren die gekke dingen in deze zwangerschap - zo raar en rottig - en ik word er zo angstig van dat m'n kindje daardoor alsnog mij zou kunnen ontglippen! Mijn vorige ma was nota bene na het eten van bedorven broccoli waar ik enorm van moest spugen. Nu gelukkig niet hoeven spugen maar maak me toch erg zorgen na al die stomme fouten van mij. Blijven jullie voor mij bidden?? Dat de verkeerde dingen die ik binnen heb gekregen geen effect op mijn kindje zullen hebben en hij gezond mag zijn en blijven? De Heer is so groot en hij heeft al zoveel voor mij gedaan, ik weet dat ik op Hem moet vertrouwen, maar blijf ateeds zo angstig dat ik de baby zou kunnen kwijtraken. Bid alsjeblieft voor mijn kindje en voor mij dat ik alerter ben met wat ik eet, lieve dames. Ik zal een foto van mijn knappe babietje neerzetten hieronder! Ik ben de Heer zo dankbaar!
     
  12. Moppiepoppie

    Moppiepoppie Fanatiek lid

    13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    Hier is ie dan! Ben zo dankbaar!
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Mamamijn vindt dit leuk.
  13. Mamamijn

    Mamamijn Fanatiek lid

    14 feb 2013
    1.039
    365
    83
    Vrouw
    @BethElisa hoe gaat het nu? Hebben jullie al wat meer duidelijkheid?

    @Moppiepoppie ik zou me geen zorgen maken hoor! Broccoli bewaar ik ook gewoon buiten de koelkast voor ik het kook, kan prima! En die saus krijg je echt niks van als dat een week over datum is. Keep calm
     
  14. Moppiepoppie

    Moppiepoppie Fanatiek lid

    13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    Ha ladies!

    Even een update! Gisteren weer hartje mogen luisteren en ons kindje doet het goed! 14 weken nu! Nu pas weer een echo met 20 weken, zooo spannend en stiekem nog steeds zo bang dat het niet goed is ofzo. Terwijl het allemaal zo voorspoedig mag gaan! God is zo groot! Voor mij is het allemaal gewoon niet zo vanzelfsprekend; ik bedoel kan nog amper geloven dat ik dit opnieuw mag meemaken met mijn huidige man. Ik heb me laten dopen na mijn scheiding van mijn ex-man waar ik me nog steeds heel schuldig over voel, en dan voelt dit als zo'n wonder dat God het goed vindt dat ik nogmaals een kind mag krijgen, nu met mijn huidige (Christelijke) man, terwijl Hij er ook voor zou kunnen kiezen om mij niet geschikt te vinden om dit nog een keer te mogen doen nadat ik een heel huwelijk waar ik al twee kinderen uit heb om zeep heb geholpen. Het verschil is dat dit huwelijk wél een huwelijk is waarin we het met z'n drieen doen; mijn man, ik en Jezus. Een verbond met God. Dat had ik met mijn ex niet, en het is zo'n zegen! Maar ik had gewoon nooit verwacht dat ik zó snel na het verwijderen van mijn spiraal zwanger zou mogen raken, dat het ook nog goed lijkt te gaan ook al heb ik een geschiedenis van twee misssed abortions, en dat het nu ook nog gezond zou kunnen zijn.. Het is zo moeilijk te bevatten, zo'n wonder, maar het voelt wel alsof God zegt tegen mij 'vertrouw op Mij; dit kind is jullie gegeven'. Maar dan ben ik weer bang dat dat is wat ik gewoon wil geloven. Ik wil zo graag onbezorgd maar ik ben nog steeds bang, pfff, zo irritant vind ik mezelf.. Blijven jullie voor mijn kindje bidden?! Dat het gezond mag zijn?? Ben zo dankbaar voor jullie gebeden!! Het gaat zo goed en het is zo'n wonder! Prijs God voor wat Hij voor ons doet!
     

Deel Deze Pagina