*Biddinghuizigers in de zaal* ;)

Discussie in 'De lounge' gestart door Gazy, 12 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gazy

Gazy Niet meer actief

Wij gaan volgende week uitgebreid op vakantie naar molecatenpark flevostrand.

We zijn opzoek naar tips. Tips om met de kleine te doen, tips om lekker goedkoop te eten, tips van mooie plekjes (zijn we dol op), tips voor mooie wandelingen, etc etc.
    Uiteraard in de gehele omgeving.
    We zijn wat dat betreft echte doeners, en we zijn er 3,5 week, dus kom maar op!

2. Ingeltje33

12 okt 2012
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eens kijken, ik kom van oorsprong uit Dronten, dus dichtbij genoeg. Harderwijk zit je dichtbij, dat is wel heel leuk. Dolfinarium natuurlijk, maar ook de boulevard is gezellig en volgens mij heb je ook een surfschool ergens aan het Veluwemeer. Zwolle is een gezellige winkelstad op redelijke afstand rijden, evenals Amersfoort. In Dronten zit een subtropisch zwembad en bij de camping zelf zit Walibi natuurlijk dichtbij.

Is dit een beetje wat je in gedachte had?

3. TmvD

TmvD Bekend lid

10 jan 2013
    795
    1
    18
    NULL
    NULL
    Elburg is een leuk klein vissersstadje. Erg gezellig.

4. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Elburg is heel leuk!!

5. Gerdatje

Gerdatje Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.920
    0
    0
    100% Mama
    Achterhoek
    Tuurlijk is Elburg er leuk, ben ik geborgen :D.
    Ga er alleen niet op zondag heen. Dan is er niks te doen. ;)

6. Oogjes

Oogjes Actief lid

24 jun 2012
    129
    0
    16
    pannenkoeken eten bij Hans en Grietje in Zeewolde (?) is heel leuk voor kinderen!

7. Gazy

Gazy Niet meer actief

ook leuke kinderboerderijtjes en dergelijke?
    dolfenarium vind ik persoonlijk veel te duur..

8. moielle

moielle Fanatiek lid

7 okt 2011
    1.377
    473
    83
    Vrouw
    Flevoland
    Een bezoekje aan het kruidvat in biddinghuizenbkan niet ontbreken! . Ben de filiaalmanager daar hihi onze kindjes zijn ongeveer even oud zi ik!
    verder zou ik zeker elburg bezoeken. Gezellig oud stads centrumpje. Terrasjes etc. Niet op zondag.
    Shoppen in harderwijk of dronten.
    Je zit bij molecaten he? Als je de dijk affietst of rijdt richting biddinghuizen (zowieso al mooi stukje) en je gaat voorbij de rotonde eerstecrechts, heb je een soort boulevard met stranden. Mooi wandelgebied.
    In lelystad (20min) heb je een ballorig. Daarbij zwembad lasergame restaurants enz.
    Niet ver vwn jullie camping is Vlakbij het colombine huis, is een route die je kan lopen met kinderen waar je onderweg survival toestellen in het bos tegen komt.
    Dolfinarium is erg leuk. Ergens binnenkort zijn er dora en diego fandagen. Ik begreep dat de entree dan 'maar' 20 euro is.
    In harderwijk heb je heerlijk visrestaurant aan het eind van de boulevard naast de bioscoop. Lekker en betaalbaar.
    In elburg zit een ijscobar met honderd smaken ijs en zoooo lekker.
    In biddinghuizen kan je eten bij dorhout mees of hier in centrum bij bodrum of jade city.
    In dronten is 'de vrienden' een aanrader en het eetgelegenheid op de hoek bij de hema.
    In almere is een primark (half uurtje rijden)
    in dronten heb je de meerpaal waar bijna elke dag wel iets leuks te doen is. Is tevens bioscoop.
    En ik hoor van klanten hier dat er op de camping ook van alles altijd te doen en te beleven is.
    Oh ja verderop is de rivera camping, die heeft een snowworld.
    Als me nog wat te binnen schiet, laat ik het nog even weten.
    Heel veel plezier! Het is een mooie omgeving hier hoor! Snap de toeristen wel dat ze helemasl hier op vakantie komen!

9. moielle

moielle Fanatiek lid

7 okt 2011
    1.377
    473
    83
    Vrouw
    Flevoland
    #9 moielle, 13 aug 2013
    Laatst bewerkt: 13 aug 2013
    Poeh. Excuses voor wazige lange tekst.
    Zit op mn telefoon.
    Fietsen (huren) is zeker aanrader.
    Muziek krijgen jullie er gratis bij. Vanaf donderdag is het weer lowlands hihi.

Oh ja. Lelystad dus. Heb je batavia stad en de batavia haven.
    Eetgelegenheid op de hoek bij de hema in dronten heet moelies! Erg gezellig.
    Kinderboerderij heb je hiercin biddinghuizen en ook een in dronten. Maar dat is nou niet echt mega spectaculair.
    Oh ik vergeet het buitenzwembad hier in biddinghuizen. Als het 21 graden of warmer is, is ie vanaf 13.00 uur geopend.

Deel Deze Pagina