boos

Discussie in 'De lounge' gestart door happyglow, 12 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Accountmanager Binnendienst
    Maarssen
    Ik ben boos. En het slaat nergens op maar ik kan het niet helpen :D Zal wel iets hormonaals zijn.

Mijn schoonzus is lekker naar de dierentuin met onze oudste dochter en iemand op facebook maakte een grapje over dat ze thuis ook een aap heeft (haar vriend) en dat ze daarvoor niet naar de dierentuin hoeft.

Hij schuift dat grapje af met "dat klopt maar die aap gaat vanmiddag weer naar haar ouders terug"

Hij heeft het mooi wel over mijn dochter die hij belachelijk maakt op heel facebook!!

Ik zei het al, slaat werkelijk nergens op maar mijn hormonale mammabeer gevoelens kwamen omhoog en mijn dochter heeft hem helemaal niets aangedaan.

zo! Moest ik even kwijt. voor ik hem de huid volscheld voor al zn vrienden op facebook. stomme site ook!

:p:pthanks!

2. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Gewoon een opmerking maken nou volgens mist de dieren de grootste aap van allemaal ofzo heb je al in de spiegel gekeken ??

3. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

:D:D:D

Flauw grapje hoor haha maar als ik in een bepaalde bui ben vind ik het ook niet leuk.

4. flerk

flerk Niet meer actief

Neejoh, dat neem je echt te hoog op, echt waar. Natuurlijk heeft je dochter hem niets aangedaan! Als hij 'apie' of 'aapje' had gezegd, had je het misschien anders opgevat. Ik zou nu niet reageren omdat je inderdaad een ontploffend bommetje bent. En als je afgekoeld bent kun je misschien een grapje maken als 'zeg ho ho, het is wel MIJN aapje he!' of zoiets...
    Echt, in mijn ogen heeft hij geen misdaad gepleegd.

5. sydneys

sydneys Niet meer actief

Haha sorry maar dat zijn je hormonen :D

Een koppel waar we goed bevriend mee zijn noemen onze zoon shrek, die man toch, ik vind het wel grappig haha

6. flerk

flerk Niet meer actief

en begin GEEN facebook-ruzie! Daar ga je ZO spijt van krijgen!

7. knap

knap Niet meer actief

Misschien idd je hormonen?

Maar als je er mee zit maak een gevatte opmerking terug.

8. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Maarssen
    ik weet dat dit pure hormonen zijn dus vandaar dat ik jullie even als stootkussen gebruik. Heb mn man al opgebeld en gevraagd of hij niet even een flauwe opmerking terug kan posten. Die is tenminste niet zo wild-hormonaal als dat ik ben dus dan blijft het nog een lolletje. Bij mij word het dan direct oorlog haha

Dus nee ik hou me braaf in en reageer niet. (naja gebruik jullie ff om me af te reageren)

9. flerk

flerk Niet meer actief

Goed zo, je hebt in ieder geval nog beheersing! gewoon lekker hier spuien!

10. Gazy

Gazy Niet meer actief

Ik zou er onder zetten..
    ** nou daar zullen -naam moeder schoonzus naam vader schoonzus- blij mee zijn dat je weer thuis gaat wonen ** :D

11. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Maarssen
    whahaha :D:D Die is wel leuk!! Alleen hij zei duidelijk naar HAAR ouders toe, en hij is een jongetje dus dat klopt dan weer niet...

Zit ook heel zielig mn facebook te verversen steeds om te kijken of manlief al wat heeft gestuurd... ;);) ik ben echt te erg... word eens tijd dat ik ga werpen! ben die onredelijke-hormonen wel zat nu.

12. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Ach nu heb je in ieder geval een excuus om zo te reageren haha.

13. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    Tja, het was ook een lullige opmerking over je (schoon)broer. Snap wel dat hij die even wilde pareren. Jammer dat hij zijn nichtje in plaats daarvan voor aap uitmaakt. Had ie beter anders kunnen doen, maar ik denk dat het niet lelijk bedoeld is hoor!
    Ik weet trouwens niet hoe het bij jouw thuis gaat, maar hier lijkt het echter regelmatig wel een dierentuin. ;)

14. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Maarssen
    Tsja mannen onder elkaar maken dat soort opmerkingen. Plus dat ik een opmerking naar mij toe wel goed had opgevat. Hij pakt nu gewoon mijn meiske! Die kan zich niet verweren en dat maakt hormonale mammabeer gevoelens bij me los... kan het niet helpen.

Hier lijkt het gelukkig geen dierentuin haha maar onze zoon noemen we wel altijd aapie. Hij klimt en klautert altijd op alles en iedereen. en "aapie" is dan vaak in een lief bedoelende zin. dit was verre van lief.:x

Ook Steve-O komt regelmatig langs aangezien hij beide knieen altijd open heeft liggen en onder de schrammen en blauwe plekken zit. Hij zelf zit er niet mee en ravot lekker verder. een echte mini-bikkel hebben we.

15. Gazy

Gazy Niet meer actief

Ik zit er eens over na te denken.. ik zou er misschien ook wel met een knip oog onder zetten. Van **how how! laat mijn prachtige niet behaarde dochter even uit deze discussie **

16. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Maarssen
    haha ja mijn man snapt dat, sterker nog die zegt regelmatig "nou die opmerking laat ik maar langs me heen gaan, zullen de hormonen wel zijn die praten".

Maar een kinderloos stel snapt dat denk ik niet...;):p

17. mamie82

mamie82 Bekend lid

12 feb 2013
    886
    1
    0
    NULL
    NULL
    ik denk dat je het (door hormonen ) verkeerd opvat ze bedoelt je dochter niet met aapje je gaat naar een dierentuin om aapjes te kijken alleen zij heeft er thuis een althans zou vat ik het op en zeggen wij ook vaak als er kennisen naar een dierentuin gaan

18. Bollen

Bollen Fanatiek lid

22 jul 2013
    1.422
    7
    38
    NULL
    NULL
    Ik zit hier gewoon te lachen achter mn beeldscherm op de werkvloer. Shrek. Super. Zou ik ook wel om kunnen lachen!

19. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik zou dat ook niet tof vinden :) Zwanger of niet.

Ik heb een hekel aan apen, vind er niks aan en vind de 'grappige' associatie ook 3x niks.

20. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    ik zou t ook niet echt tof vinden denk ik.. (maar goed mijn sm noemt mijn zoontje continue varken.. ook niet leuk en daar ontplof ik binnenkort een x door denk ik ;)

Deel Deze Pagina