Niet helemaal mee eens. Want fans zijn bevooroordeeld. Vooral die jonge grietjes zijn blind wat dat betreft. Ik wil niet zeggen dat Bieber niet kan zingen, want hij kan het heus wel, maar ik vind hem als persoon echt een gladjak. Hoewel BSB en NSYNC live echt wel wat kunnen, snap ik wel dat er niet constant live gezongen werd. Dansen en zuiver zingen tegelijk is echt moeilijk. Britney Spears heb ik twijfels over of ze ooit live gezongen heeft. Christina Aguilera en Usher kunnen ook goed zingen, maar ik moet zeggen dat ik laatst op MTV een live iets heb gezien van Usher en dat was vals! Ook Neyo zingt veel vals de laatste tijd, komt gewoon door die dancemuziek, die noten die ze in de studio 10x over kunnen doen, kunnen ze live niet waar maken. In oktober gaan mn vriend en ik naar Bruno Mars, alles wat wij live gezien hebben van hem was ook zuiver. Ik geloof dat we op youtube 1 of 2 dingen van zijn begin periode hadden gevonden dat niet zuiver was. Straks maar eens kijken hoe het in het Ziggodome is.
Lijkt er dus op dat ik geluk heb gehad met mijn concerten. Altijd live zang gehoord Dat heb ik liever dan een dansje erbij.
Mn man zei toen straks dat Justin amper boven het gegil uit kon komen.....er waren zelden zoveel decibellen geproduceerd als gisteravond in het Gelredome haha. Hij zei:misschien dat dan de laatste 2 nummers niet helemaal live waren, omdat toen het geluid een stuk beter was. JB kwam er helemaal niet bovenuit. Hij zei ook dat hij betwijfelde, of JB wel helemaal zo te laat was omdat er ook nog een dj tussendoor kwam. Ach ja, hoe het ook zij: hij heeft 1 uur en 40 minuten een geweldig optreden gegeven, voor mn dochters onvergetelijk, en dat vind ik het belangrijkste . De oudste is echt een Bieber fan van het eerste uur, en heeft nu echt het day-after gevoel, en heeft zelfs al wat tranen gelaten omdat het nu allemaal voorbij is....
Wat vonden je dochters en man van het boybandje Mainstreet? Ik vond ze heel vals klinken. En kreeg het idee dat ze niet echt door hadden waar ze waren en 9 van de 10 keer playbackten. Want dan hoorde je ze zogenaamd zingen maar geen van alle hun mond bewoog mee. Ik heb ook een geweldige avond gehad. Zat/stond op de 5de rij, vooraan in het middelste vak B naast de catwalk, dus heb alles goed mee gekregen. En Justin heeft zover ik duidelijk heb kunnen horen en zien live gezongen. Maar door het gegil was het inderdaad niet altijd even hoor baar en hoorde je op de achtergrond zacht ook een bandje afspelen bij sommige nummers.
Ahh sneu is dat altijd... En een rotgevoel. Maar wel een hele mooie ervaring rijker. En nog lekker over nadromen!
Las dit bericht net: Het Canadese tieneridool Justin Bieber was "zeer geïnteresseerd" in het Anne Frank Huis. Dat heeft de woordvoerder van het Anne Frank Huis gezegd tegen diverse media. Na een bezoek aan het Anne Frank Huis afgelopen vrijdagavond raakte Bieber in opspraak door een wat onhandige opmerking in het gastenboek. Hij had geschreven dat hij hoopte dat Anne Frank ook een 'belieber' zou zijn geweest. Met belieber worden fans van Bieber bedoeld, meestal pubermeisjes. Het Anne Frank Huis tilt niet zwaar aan Biebers opmerking en de ophef: "We moeten onthouden dat een jongen van 19 naar het Anne Frank Huis is gekomen en dat hij hier een uur is geweest op een vrijdagavond, terwijl hij even goed andere dingen had kunnen doen in Amsterdam. Hij was zeer geïnteresseerd. Dat is veel belangrijker dan het hele debat dat nu wordt gevoerd." Te laat Bieber was in Nederland voor een concert in de Gelredome in Arnhem. Ook dat ging niet helemaal goed. Zijn optreden begon te laat en eindigde daardoor ook te laat. Als gevolg daarvan misten zo´n 500 fans de laatste trein. Het Gelredome moest vijftien bussen inzetten die de fans tot aan de voordeur brachten. Het Gelredome heeft de rekening van de bussen inmiddels naar Bieber gestuurd. Of die gaat betalen is nog niet bekend.
Ja ik heb het allemaal gelezen en op tv gezien... Op RTL boulevard was trouwens ook een verslag van het concertgebeuren! In een flits waren mn dochters op tv . Hier nog een fotootje, niet de mooiste maar op deze pc staat nog geen andere: Bekijk bijlage 319021
Ze zeiden dat Mainstreet vooral "kort"was .... Het hart loopt alleen over van JUSTIN, JUSTIN enne JUSTIN...