Ik weet niet wat voor werk jij doet, maar ik kan tijdens een vergadering echt niet zeggen: “nou regiomanager. Ik neem even geen deel aan dit stuk. Het gaat niet voor mij op want ik heb dat soort zaken niet. Ik ga er even uit en ik kom zo weer terug want ik kan m’n tijd nu beter besteden” Dan mag ik daarna op het matje komen. En terecht.
Ja zo doe ik het ook en nee ik strijk her niet. Ik ruik wel even of het niet stinkt (naar zolder). Bleh. Linkjes van MP graag tegen die tijd
Ik zou het op vinted zetten. Verkoopt echt als een gek. Ik heb de afgelopen jaren kleding op marktplaats en Facebook gezet en het verkocht gewoon echt voor geen meter. Nu sinds een paar maanden een account op vinted . Binnen 1.5 week had ik al voor 350 euro verkocht! Dat heb ik in de afgelopen jaren niet eens bij elkaar verdiend
Ik zou alles los aanbieden. Ja je bent wel even bezig, maar dat verkoopt waarschijnlijk nog sneller (want men ziet precies wat hij/zij koopt) en soms heb je bijvoorbeeld al 13 jurkjes in de kast en wil je er maar 2 kopen ipv een heel pakket. Dan per maat in je telefoon (album maken bijvoorbeeld dochter naam maat 104) en dat plaatsen. En zo verder! Kopier gewoon een tekst bijvoorbeeld : Grote opruiming! Merken als : Burberry, Gucci, Zara, Z8, en Monalisa. Maat 98 - 104 - 110 - 116. Dan krijgen mensen ook hits als ze bijvoorbeeld Gucci in de zoekresultaten intypen!
Ik ben jurist en werk voor de overheid. Dus jou manager heeft liever dat je duur betaald je tijd zit te verdoen dan dat je je nuttig maakt? Ik vind dat heel bijzonder en helemaal niet terecht dat je op het matje geroepen zou worden. Wellicht wel vanwege de manier waarop je het nu schetst. Maar in de kern niet. Ik neem ook aan dat je op voorhand weet wat er op de agenda staat en dat je dus niet pas ter plekke beseft dat het je niet aan gaat. Ik spreek regelmatig van te voren af dat ik voor een deel of voor bepaalde agendapunten aansluit en mijn tijd verder anders besteed. Heeft iedereen voordeel van.
Nou, ik ga er even voor het gemak vanuit dat er hier meerdere mensen zijn, waaronder ik, waarvan de agenda van de vergadering op je totale werkveld slaat. De manier waarop jij een beetje wegwuivend reageert met; ‘waarom zit je er dan bij?’ gaat voor de meeste mensen niet op. Uiteraard hebben wij een agenda en uiteraard zie ik er weleens dingen op staan waar ik niks mee te maken heb, maar dat betekent niet dat dit in de toekomst niet gaat gebeuren en bovendien is de totale agenda op mijn werk als gezinsvoogd gericht. Nu laat je het trouwens al ander voorkomen dan je in je eerste post hierover deed. Dan zou het kunnen ja, maar je eerste post komt over als: ‘ja dan zeg je toch gewoon dat je er niet bij bent?’ Dat kan vaak niet en dat zul je zelf ook wel begrijpen denk ik. Dus de opmerking over betaald je werk uitzitten vind ik persoonlijk ietwat vreemd. Ja, als ik bij een vergadering van een schildersbedrijf zou zitten terwijl ik Jeugdbeschermer ben, kan het kloppen maar over het algemeen hebben mensen vergaderingen die hun totale werkveld beslaan.
Maar dat is toch totaal afhankelijk van het vakgebied zoals @Iertje81 hieronder ook schetst. Daarbij. Het is toch ook fijn om te weten wat er verder nog meer speelt lijkt mij?
Man wees net naar een bakje chips en zegt: dat is die vieze toch? Ik heb ja gezegd, terwijl het niet zo is